Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb een koophuis en ben single.
Dan ff douchen, omkleden, eten koken en daarna op de bank!
Ik heb [***] full-pension staan, omdat ik geen tijd kwijt wil zijn aan alles er omheen.

) ahah
Vaste tijden, regelmaat & dus makkelijk plannen. Momenteel ga ik 20 uur per week naar school, daar ben ik thuis nog 10 a 15 uur per week mee bezig. Ik werk 1,5 of 2,5 dagen & probeer 2 a 3 keer per week naar de sportschool te gaan. Ik ga standaard na het avondeten naar stal, zo'n 5 dagen per week. Sociaal leven komt daarna, vanaf een uur of 9 dus.
Ik rij mijn jonge paard zo ongeveer om de dag. Op de dagen dat ik niet rijdt ga ik vanuit het werk direct naar hem toe om te verzorgen en dan ben ik rond zes uur 's avonds thuis. Als ik wel rijdt ga ik meestal vanuit het werk eerst naar huis eten en vervolgens bij mijn ouders rijden. Dan ben ik al gauw 2 uurtjes kwijt en is het snel acht uur of half negen voordat ik weer thuis ben en heb ik nog het geluk dat mijn vriend 's middags thuis is en ook voor het eten zorgt. Ik hoef dus maar aan te schuiven en kan daarna snel gaan rijden.
Het is zeker te doen, maar je moet wel goed plannen. Als je samenwoont is het wel leuk als je ook nog wat tijd samen hebt en daar zorgen we dan ook wel voor.
Het huishouden, de tuin, boodschappen, de was etc. doen we trouwens voornamelijk in het weekend en af en toe in de avonduren. En sociale activiteiten plan ik er gewoon omheen, bijvoorbeeld op vrijdagavond, zaterdag of zondag. Maar eigenlijk is de week veel te kort....
Ik ga meestal elke dag, soms een dagje niet.
Gelukkig vind mijn stalhouder het niet erg dat ik om die rare tijden op stal kom haha.
.

maar ik ga ook niet vaak naar de stad of kijk tv 
. Maar het is te doen, je moet tijd maken, net als je tijd moet maken voor familie en vrienden. En prioriteiten stellen, echte vrienden zuinig op zijn, net als op je familie. En ja, weinig TV kijken en lezen, dat is wel de consequentie, en niet teutebollen. Kinderen wilde ik nooit, een partner is het prima mee te combineren, maar die moet het wel een beetje leuk vinden of je paard een beetje leuk vinden.