NatasjavE schreef:Dat weet ik niet wanneer ze stoppen...dan werk ik.
Ja daarom, je moet er niet aan denken dat je met die herrie vertrekt en als je thuiskomt weer verblijd wordt met die herrie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:MyWishMax schreef:Mijn vriend werkt ook in de bouw en in woonwijken beginnen hun om 7 uur met voorbereidend werk en soms nog later. 5.50 komt mijn vriend zijn bed uit
Watje.Die van mij al de hele week om 05.15u en op zijn vorige bouw zelf om 04.30u.
En sinds ik zwanger ben slaap ik niet meer door. Dus ik ben ook iedere ochtend om 05.15u wakker.
knabbelgirl schreef:Tsja bekijk het zo: Ze komen vaak van ver en als ze vroeg beginnen zijn ze ook nog redelijk bijtijds klaar.
Daarbuiten, hoe eerder ze beginnen en lang doorgaan, hoe eerder jij er vanaf bentIk zou het gewoon even uitzingen
Bij ons begonnen ze voor de serre om 6 uur met heien, en om 3 uur gingen ze weg. Ideaal vond ik... ik was dan wel vroeg wakker maar had na school/werk nergens last mee rvan en rust voor mezelf
_Hedwig_ schreef:Jeps, Als als die bouwvakkers om 8.30 zouden beginnen met werken, worden de file's alleen maar enormer, ze rijden vaak behoorlijke einden naar hun werk, dus dan zouden ze de halve dag in de file staan.
's Zomers kun je dan (soms nog iets vroeger beginnen) stoppen voor het op zijn warmst wordt.
En daarnaast is het gewoonte....
Ik zelf werk bij een aannemer op de afdeling wegen, wij werken over het algemeen tussen 6.00 en 19.00.
Sommige van mijn collega's rijden dagelijks van de omgeving van Steenwijk af naar omgeving Nijmegen. Vroeg beginnen zorgt er dan voor dat ze geen file hebben en er binnen 1.5 uur zijn.