Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pluche_pluus schreef:_Rapido_ schreef:
Mag ik vragen of je al een bevestiging hebt gehad dat je bent aangenomen? Ik heb me namelijk eind mei al ingeschreven en nog steeds geen bevestiging gehad. Wel een bevestiging dat ze het in behandeling nemen maar nog niet zekerheid dat ik ben aangenomen.
)

SIEMxFUNNY schreef:smurffie schreef:Ik ga dit jaar beginnen in rotterdam, ook in amsterdam gaan kijken maar dat sprak me totaal niet aan.
Al ingeschreven voor het introkamp, eind augustus? (zit namelijk in de organisatie, dus moet het dan wel ff aankaarten
Als jullie nog iets specifieks willen weten. Ik ga in september naar het 3e jaar van Ergotherapie, in Rotterdam. Dus als je wat wil weten, vraag maar:)
Eloise schreef:Weet niet of jullie het weten maar de Tafelbergweg zit aan het randje van Amsterdam (vlakbij Abcoude). De 'stad' die je in kan zit bij de Bijlmer (bij Holendrecht zelf is niet echt aan te raden om daar de woonwijken in te gaan. Is niet bepaald veilig zeg maar. Bijlmer is dit overigens ook niet). Wil je echt naar het centrum van Amsterdam ben je ongeveer een halfuur onderweg.Wat leuk dat er meerdere mensen naar HvA gaan, ik ook namelijk![]()
Bij de introductie week ga ik maar 2 dagen. En ik kreeg vandaag ook nog een kaartje door de bus van een festival enzo. Nog mensen die daarheen gaan?
Ik hoor ook inderdaad wel veel verschillende verhalen over HvA. Wat betreft met de slechte roosters, dit was op mijn vorige HBO opleiding ook al zo.
Vervelend was het wel, maarja meestal deden we gewoon al huiswerk of gingen gewoon lekker de stad in.
Ook hebben ze in Hasselt minder lesuren dan in Geel (vanwege de zelfstudie)Eloise schreef:Milatje, ik wist idd wel dat holendrecht dichtbij abcoude was.
Maar wist niet dat je er zo lang over deed om in centrum te komen, wel heel jammer!
Bijlmer is denk ik geen aanrader nee. Holendrecht is eigenlijk toch wel een vrij lastige locatie om te bereiken. Denk dat auto mss nog wel het snelst is.
Volgende week alweer roosters geloof ik. Zou wel grappig zijn als er bokkers bij elkaa in de klas komen!
) je moet alleen even weten in welke klas je zit.
milatje schreef:Eloise schreef:Milatje, ik wist idd wel dat holendrecht dichtbij abcoude was.
Maar wist niet dat je er zo lang over deed om in centrum te komen, wel heel jammer!
Bijlmer is denk ik geen aanrader nee. Holendrecht is eigenlijk toch wel een vrij lastige locatie om te bereiken. Denk dat auto mss nog wel het snelst is.
Volgende week alweer roosters geloof ik. Zou wel grappig zijn als er bokkers bij elkaa in de klas komen!
Roosters staan al online (tenminste, de meeste) je moet alleen even weten in welke klas je zit.
ik heb nog geen idee.... 
Amsterdam is voor mij ook nieuw en ben nog niet met OV erheen geweest en ik zie dat al helemaal de mist in gaan, en samen sta je sterker.