Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fresley schreef:Ja, ik lees mijn post nog is over, en ik klink idd verselijk verwent. En ik geef ze ook wel gelijk mijn broers en zussen heb ook gewerkt. En hebben er ook voor moeten knokken om iets leuks te kopen. Maar mijn ouders betalen echt niet alles voor mij, dat moet je dus echt niet gaan denken!!
Het probleem is gewoon dat ik van niets, iets ben moeten gaan doen denk ik.. Had ik het nu rustig op kunnen bouwen met jongere mensen in mijn omgeving was de situatie anders geweest denk ik.
nine1987 schreef:Uhm.. Jeh ebt een eigen paard, dan mag je daar imo ook echt wel wat voor doen.. Je komt op mij heel erg verwend over.. Sorry..
Sorry hoor. Vind dit echt behoorlijk waardeloos, miemel 

Sodeletuut schreef:Mijn opmerking wordt natuurlijk verkeerd opgevat..
Ik bedoel; ik vind niet dat ouders je moeten 'dwingen' te werken. Natuurlijk vind ik het oké als je werkt als je 16 bent, als je graag extra dingen wilt. Maar ik vind niet dat het moet voor de basis behoeften. Ik vind gewoon dat je zelf mag kiezen of je gaat werken. Niet werken = ook geen extra's dan..
Sodeletuut schreef:Mijn opmerking wordt natuurlijk verkeerd opgevat..
Ik bedoel; ik vind niet dat ouders je moeten 'dwingen' te werken. Natuurlijk vind ik het oké als je werkt als je 16 bent, als je graag extra dingen wilt. Maar ik vind niet dat het moet voor de basis behoeften. Ik vind gewoon dat je zelf mag kiezen of je gaat werken. Niet werken = ook geen extra's dan..