Viennanova schreef:Doen! Je krijgt er spijt van als je het niet probeert.
Ik ben zelf ook idd bang dat ik anders spijt krijg, maar voor hetzelfde geld gaat havo me beter af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dana schreef:bedenk wel dat je dan ook wel vakken als natuurkunde, scheikunde en wiskunde moet doen op VWO niveau om ook daadwerkelijk diergeneeskunde te kunnen doen.
Zijn dat nu al lastige vakken, of haal je hiervoor goede cijfers?
Viennanova schreef:Doen! Je krijgt er spijt van als je het niet probeert.
_Lois_ schreef:Ik heb vandaag gesprek gehad, ik sta overal wel voldoende voor, en afgerond een paar achten, zevens en ook een 9 maar ook een aantal zesjes.
Maar voor een paar A-vakken; nederlands, wiskunde en een paar talen moet ik wel wat beter staan.
M'n mentrix zegt dat ik alles in de 7 ongeveer moet hebben, want voor vwo moet ik er al een hele punt afhalen en dan sta ik voor sommige vakken zwakke zesjes of vijfjes
Ze zei ook dat in als er in de komende vier weken geen stijging is dat het advies niet wordt veranderd.
Ze zei ook dat ik best tegen het advies in kan gaan maar of dat slim is denkt zijn van niet
Ik heb wel vandaag een 8,5 voor engels en een 8,6 voor geschiedenis gehaald
Mango_ schreef:Verschil met HAVO en VWO is trouwens ook dat je op de HAVO gewoon moet leren wat er in het boek staat, ken je dat, dan haal je ok een net cijfer. Op VWO moet je nog een heeeele grote stap verder de stof in kunnen gaan, dieper kunnen gaan dan dat de stof aangeeft. Snap je? Verder redeneren. En dat hebben veel HAVO-ers niet in zich, ik ook niet want ik trok dat dus niet op VWO.
Wendy schreef:Mango_ schreef:Verschil met HAVO en VWO is trouwens ook dat je op de HAVO gewoon moet leren wat er in het boek staat, ken je dat, dan haal je ok een net cijfer. Op VWO moet je nog een heeeele grote stap verder de stof in kunnen gaan, dieper kunnen gaan dan dat de stof aangeeft. Snap je? Verder redeneren. En dat hebben veel HAVO-ers niet in zich, ik ook niet want ik trok dat dus niet op VWO.
Maar als je dat al niet redt op het VWO dan ga je het never nooit niet redden op de universiteit.
Mango_ schreef:Wendy schreef:Maar als je dat al niet redt op het VWO dan ga je het never nooit niet redden op de universiteit.
Dat bedoel ik er ook mee, haha, dat als je die stap verder al niet op de middelbare school kan zetten, dat de universiteit dan helemaal een slecht plan is.