Morgen naar Amsterdam, 3 a'4 uur in de bus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 17:29

Apple schreef:
Helemaal voorin zitten inderdaad, recht vooruit kijken.

Hoe saai ook, niet meedoen met het feesten in de bus, de snoepjes/chips wat dan ook. Niet lezen. Gewoon recht vooruit kijken.
En inderdaad niet te warm en een kauwgompje of pepermuntje nemen :-)

Achgut, dan moet ik de party's missen. Maarach, beter dan dat ik moet overgeven. :)

@Fiffill,
Dat is dus echt zo vervelend!

Fenrir

Re: Morgen naar Amsterdam, 3 a'4 uur in de bus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:30

Ik ging altijd muziek luisteren, dan merk je ook minder van alle drukke mensen om je heen. :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 17:34

Oh nee! Ben mijn oplader kwijt van mijn mobiel!
Anders had ik lekker kunnen luisteren.
*Vanavond lekker zoeken naar m'n oplader :P

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:53

Er niet aan denken! En inderdaad voorin de bus gaan zitten dat je op de weg kunt kijken/naar buiten kunt kijken!

Ik heb trouwens hele fijne pilletjes, Suprimal heten ze volgens mij. Van andere werd ik ook gewoon misselijk maar deze werken erg goed!

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:15

Biggers schreef:
Espoir_ schreef:
Dat zijn witte pilletjes zonde smaak! :) Dus die kan je gewoon zo wegslikken zonder dat er iets bitters achterblijft in je mond.
Edit: Doordat ze geen smaak hebben, zijn ze niet lekker.

Verder goed eten voordat je de bus in gaat! Als je namelijk een legere maag heb, gaat die sneller draaien en wordt je sneller misselijk.
Edit: Eet genoeg hoor. :)

Je wordt toch niet misselijk van alleen rechtuit rijden op de snelweg? Maar waarschijnlijk van al die hobbels?
Edit: Niet op de snelweg. :)

En o ja, ik zou alleen een shirtje aan doen en níet gaan slapen want dan weet je niet waar je naar toe gaat.
Edit: Het is een touringcar

Nee ik snap dat het een touringcar is, maar als je gewoon naar de weg kijkt, dan zie je waar je naar toe gaat, dat is goed voor je evenwicht.

Ik heb trouwens nog een tip...

Als je rechtshandig ben, een watje in je linkeroor stoppen en andersom. Je heb dus maar 1 watje in je oor. Dit heeft te maken met je evenwicht.. Het zou moeten helpen! :)

Fifill: Nee ik ben niet zo een mekker dat het stinkt ( al doet dat het hoogstwaarschijnlijk wel, maar ik heb altijd een kussen en een sjaal onder de parfum bij en daar stop ik mijn neus altijd in en zet keiharde muziek op zodat ik niet hoor! :+) haha. Ik ga heel erg raar doen dan! :+....

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 18:18

Oh, slim! Dank je :)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:17

wat bij mij ook helpt, het klinkt heel raar :').
Ze hebben van die speciale polsarmbandjes bij de apotheek. Zit een ding in zegmaar en die moet je op een bepaalde plek op je pols plaatsen, dat + voorin, dus de weg kunnen zien geen snoep niet te warm en muziek op werkt :). (bij mij zonder die armbandjes zegmaar niet)

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:22

ik ben ook ontzettend autoziek ook op kleine stukjes, watje in andere hoor dan je handige hand werkt redelijk, en de weg kunnen zien..succes

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:32

Ja CRos95, dat schijnt ook goed te helpen! Dat heb ik al vaker gehoord!

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:33

Een wagenziek pillentje!
Die neem ik ook altijd in en dan heb ik nergens last van! :D

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:34

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 24&bih=584
Deze, heten Seaband. Ik heb de gele *D
het werkt echt Espoir_ :j

debsoleino schreef:
Een wagenziek pillentje!
Die neem ik ook altijd in en dan heb ik nergens last van! :D

ze heeft in het topic verteld dat ze daar bij voorbaat al van moet kotsen, hihi, gaat dus niet werken ;)

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 00:20

Ja, SeaBands, dat is ook mijn tip! Die dingen werken supergoed!
En wat al gezegd is, voorin zitten (liefst zo helemaal voor, naast de chauffeur, dan heb je een lekker groot raam voor je neus), niet te warm aankleden, en verder geen gekke dingen doen als lezen ofzo :')
Fosussen op iets búiten de bus ipv iets ín de bus.
De truc met de watjes heb ik nog nooit van gehoord, ga het ook eens uitproberen!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:22

Primatour zijn tot nu toe de enige pilletjes die bij mij werken. Ze zijn alleen super ranzig.
Zo'n bandje wil ik ook nog eens proberen. En in Duitsland hebben ze speciale kauwgum, hier niet te krijgen alleen.

Zelf rijden helpt blijft het beste. Maar dat wordt lastiger met een bus :P

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:26

Ik had er vroeger ook altijd heel erg veel last van. Tegenwoordig alleen nog achterin een touringcar (met veel stoppen/optrekken inderdaad) of achterin een auto met een hele bochtige weg.

Gewoon rechtuit, snelwegen, voorin zitten is er niets meer aan de hand.

Misschien groei je er wel gewoon overheen na verloop van tijd.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 14:36

Vaak wel idd, maar ik ben inmiddels 23 en heb het nog steeds. Wel minder dan vroeger, maar bij een lange rit ga ik nog steeds over m'n nek zonder pilletjes. In de bergen met haarspelt bochten ben ik helemaal verloren. Opweg naar wintersport ben ik halverwege de bergen uitgestapt en ben ik verder in het donker door de kou gaan lopen naar het appartement :P Ik kleurde wel mooi bij de omgeving...spierwit :P

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:38

Ik ben 38 en laatst nog flink ziek geworden bij een erg bochtig heuvelachtig donker stuk :+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:44

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 20:22

Het is vandaag gelukt, met al jullie hulp. Moest eerst achterin zitten, want ben daar toen weggestuurt.
28 kilometer later werd ik kostmisselijjk, en ben ik brutaal, maar beleeft naar de docent gegaan die me wegstuurde, en mocht ik voorin zitten. :)
Toen zat ik nog te denken. ''Hoe zou het zijn als je geen reisziekte hebt. Zo dus. :) ''

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:11

Biggers schreef:
Het is vandaag gelukt, met al jullie hulp. Moest eerst achterin zitten, want ben daar toen weggestuurt.
28 kilometer later werd ik kostmisselijjk, en ben ik brutaal, maar beleeft naar de docent gegaan die me wegstuurde, en mocht ik voorin zitten. :)
Toen zat ik nog te denken. ''Hoe zou het zijn als je geen reisziekte hebt. Zo dus. :) ''

Waarom mag je niet eens voorin zitten? :? rare docent :P.
wel fijn dat het toch nog zo goed is gegaan! Wat heb je er nu allemaal aan gedaan? :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 07:07

Hee,

Ja klopt. Die docent is niet helemaal getikt. :P
Ik had pepermunt mee, oordopje, niet eten, voorin gezeten, geen snoep aannemen, bij een tussenstop even naar buiten gaan, tasjes mee voor het tóch fout gaat. Dus dat was wel genoeg. (Helaas is er geen Etos bij ons in de buurt, dus kon niet zo'n armbandje dragen. ) Ik heb er dus vanalles aan gedaan om niet over te geven. :)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:26

Biggers schreef:
Hee,

Ja klopt. Die docent is niet helemaal getikt. :P
Ik had pepermunt mee, oordopje, niet eten, voorin gezeten, geen snoep aannemen, bij een tussenstop even naar buiten gaan, tasjes mee voor het tóch fout gaat. Dus dat was wel genoeg. (Helaas is er geen Etos bij ons in de buurt, dus kon niet zo'n armbandje dragen. ) Ik heb er dus vanalles aan gedaan om niet over te geven. :)

Superfijn!
Ik merk dat ik met die bandjes ook zekerder ben van mezelf zegmaar, ik ben er minder bang voor en dat werkt ook wel :j