Voor- nadelen avondstudie / voltijdstudie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:13

Ik lees ook even mee. Ik ga in februari beginnen aan een voltijdopleiding (HBO Logistiek en Economie) en ga dan instromen bij de groep die al in september begonnen is. Ga dus een opleiding van een jaar in een half jaar doen. Ik heb ook de mogelijkheid om na het 2e jaar de opleiding duaal af te gaan maken, maar ik wist niet dat je stufi daardoor waarschijnlijk vervalt. Zou eerst eens moeten weten wat ik ongeveer ga verdienen met 3 dagen werken in die sector. Als ik dat weet kan ik gaan overwegen of ik daar voor kies of voor de stufi..

@ TS; In mijn omgeving zijn er meerdere mensen die 40 u/pw werken en daarbij een avondopleiding volgens. Kan niet anders zeggen dat ik al deze mensen nauwelijks meer gesproken heb sinds ze begonnen zijn.. Denk dat dat genoeg zegt over de werkdruk, dus aan jou om te beslissen of je dat er voor over hebt of niet.

Renske_W

Re: Voor- nadelen avondstudie / voltijdstudie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 15:36

Hier inmiddels weer wat verder gekeken, keuze is gemaakt.
Ik ga deze maand iig het een en ander aan info over de opleiding opzoeken, en een vragen lijst op stellen.
En dan maak ik in februari een afspraak voor een studieadvies gesprek, om het zo nog eens allemaal door te spreken.
40 uur blijven werken zal lastig worden, ik moet namelijk ook 1 dan in de week stage gaan lopen.
Na het studieadvies gesprek ga ik het met mijn baas bespreken.
Of ik dus 32 uur kan gaan werken of dat ik ander werk moet gaan zoeken als mijn contract afloopt.
Maar goed, eerst het studieadvies gesprek maar eens afwachten :)