Askim schreef:Ook ik heb alles al gehad.. dinsdag het laatste alleen moet nu wel een week langer doen met mijn geld
En dan duurt Januari lang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Askim schreef:Ook ik heb alles al gehad.. dinsdag het laatste alleen moet nu wel een week langer doen met mijn geld
Ibbel schreef:Salaris wordt bij ons rond de 18e overgemaakt, maakt dus niet uit of het kerst is of niet. Wat ik alleen écht niet snap, is dat je niet een minimum-reserve hebt. Mensen die aan het eind van hun salaris een stukje maand over hebben kan ik écht niet begrijpen. Wat doe je dan in hemelsnaam als je kat ziek wordt, of de koelkast het begeeft?
Marieke_K schreef:Askim schreef:Ook ik heb alles al gehad.. dinsdag het laatste alleen moet nu wel een week langer doen met mijn geld
En dan duurt Januari langmaar ik zet idd nu al wat geld apart voor richting eind januari. In december geef je toch sneller wat geld uit aan extra eten, of een kleinigheidje. Moet eind januari ook nog wel kunnen eten
aatjuh12 schreef:Ik krijg mijn salaris om de 4 weken.. en krijg het dus als het goed is volgende week donderdag.. maar ik weet niet of ze dat ivm de feestdagen echt een week eerder storten?
Joanne1987 schreef:balen mirjamvd... zo zie je maar weer dat discriminatie nog steeds bestaat...
mirjamvd schreef:Normaal gesproken krijgen wij het altijd rond de 24e
Nu voor de kerst hebben al mijn collega's het afgelopen vrijdag al gehad behalve ik en een ander meisje.
dit heeft waarschijnlijk te maken dat wij deze week voor het laatst zijn![]()
![]()