Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tarek schreef:je hebt altijd recht op bijstand, maar kan wel een paar maanden duren voor je hem hebt. dus moet je geld achter de hand hebben. en de hoogte van die uitkering is afhankelijk van wat je vriend verdient en je leeftijd.
succes
dennisje schreef:ik word beroeps militair in 2012 en tot die tijd moet ik overbruggen.
ik ben 20 en wil heel graag solliciteren en werken maar tot die tijd dat ik geen baan heb moet er wel geld binnen komen.
heb vrijveel vaste lasten en natuurlijk een paard die ik goed wil onderhouden.
en oprechte interesse mag altijd hoor haha.
kehdra schreef:tsja, als je het niet wílt oplossen is het natuurlijk een ander verhaal.
Ontslag nemen in deze situatie vind ik verre van slim maar is en blijft natuurlijk je eigen keuze. Echter wordt een uitkering wel erg lastig. Dan kan je je paard helemaal niet meer betalen dalijk...
kehdra schreef:Maar lost een andere regio jou problemen met de loonadministratie op?
Wat heb je allemaal gedaan om het op te lossen? Ben je lid van een vakbond, heb je een rechtsbijstandverzekering? als je niks van dat alles is, is het wellicht een optie om eens het daadwerkelijke probleem helder te krijgen, en daarmee naar het juridisch loket te bellen.
Vaak gaat het, wanneer je zulke onderliggende problemen hebt opgelost, op je werk ook al stukken beter.
kehdra schreef:Maar lost een andere regio jou problemen met de loonadministratie op?
Wat heb je allemaal gedaan om het op te lossen? Ben je lid van een vakbond, heb je een rechtsbijstandverzekering? als je niks van dat alles is, is het wellicht een optie om eens het daadwerkelijke probleem helder te krijgen, en daarmee naar het juridisch loket te bellen.
Vaak gaat het, wanneer je zulke onderliggende problemen hebt opgelost, op je werk ook al stukken beter.
Oscar schreef:nl_t schreef:Indien zelf ontslag genomen vervallen ALLE kansen op een uitkering
Waar heb je die wijsheid vandaan? Het klopt in elk geval niet:
http://www.uwv.nl/Werkloos/fasevragen/I ... x#26213107
nl_t schreef:Oscar schreef:nl_t schreef:Indien zelf ontslag genomen vervallen ALLE kansen op een uitkering
Waar heb je die wijsheid vandaan? Het klopt in elk geval niet:
http://www.uwv.nl/Werkloos/fasevragen/I ... x#26213107
Als je verwijtbaar werkeloos bent krijg je geen uitkering, en als ts als excuses opgeeft dat ze verhuist en reis tijd te lang was, vragen ze haar voor haar baan op te zeggen eerst een solicitatie traject integaan bij cwi in andere kant nl en daar kan ze ,als ze nergens word aangenomen, maar wel haar uiterste best doet, misschien kans maken op een kleine uitkering