Aangenomen bij de dierenambulance! :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rens_ke

Re: Aangenomen bij de dierenambulance! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 00:32

@se7entje: Ik begin maandag, dus dan krijgen jullie meteen verslag als ik thuis kom! :D

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:13

Ben benieuwd hoor.
Ik denk ook altijd; dat wil ik graag doen en daar kan ik wel tegen maar ben bang dat het in de praktijk toch nog wel eens flink tegen kan vallen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 19:23

IK ben heel bennieuwd hoe dat voor elkaar hebt gekregen. Aangezien ik het laatste half jaar mijzelf al 3x heb aangemeld maar nooit iets te horen heb gekregen. Ja ze zouden mij bellen maar dat hebben ze nooit gedaan.

Ik had mij fultime kunnen inzetten omdat ik werkeloos was/ben. jammer was een goede ervaring geweest en had leuk gestaan op cv.

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-10 23:38

Ik ben ook heel benieuwd hoe ik het ga hebben. Ik heb in mijn diensten bij de Politie wel veel dode dieren gezien (God heeft mij gespaard..ik mocht beginnen met een dierenlijk, en daarna pas een menselijk stoffelijk overschot) en dat kon ik wel aan. Ik denk dat de emoties van baasjes mij het meeste gaan raken. Ik heb zelf een hond en zij betekend de hele wereld voor me. Ik kan me dus zo indenken hoe verdrietig iemand zich voelt als zij/haar dier ziek is, of misschien zelfs al dood. Ik hoop dat ik op dat moment een knop om kan zetten om zo het meeste te kunnen betekenen voor deze mensen.
Uiteraard is het helemaal niet erg om af en toe onder de indruk te zijn van verhalen en situaties. Per slot van rekening ben en blijf ik een mens en het feit dat zulke dingen je raken getuigt ervan dat je het hart op de goeie plek hebt..

Wat raar dat ze niks van zich hebben laten horen! Is hier niet iets misgegaan? Ze zitten namelijk door het hele land enorm verlegen.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:44

Wat leuk dat je bent aangenomen. Ik heb een tijd geleden ook gesolliciteerd voor mijn regio. Zou toen gecontacteerd worden door de desbetreffende persoon een aantal weken later want die was op vakantie. Na 1 maand nog niets gehoord, opnieuw een mail de deur uit gedaan, na 2 weken nog niets gehoord. Daarna telefonisch contact proberen te zoeken maar na 6 x gebeld te hebben en gewoon geen gehoor te krijgen heb ik het maar opgegeven. Erg jammer, maar ik heb mijn best gedaan.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 23:48

Gaaf zeg! Moet je daar nog iets voor kunnen? Krijg je bv. een cursus reanimatie of iets dergelijks?
Wij hebben dit op school in 2 uur geleerd en er ook examen in gedaan, bijna niemand die het verkeerd deed, dus echt heel moeilijk is het niet als je het goed bijhoudt. :) Vroeg het me dus af.

Wordt daar trouwens voor betaald of doen ze alleen maar aan vrijwilligers?

Misschien dat ik het namelijk als bijbaantje kan gaan doen straks, maar hangt van hun uren af natuurlijk. ;)

Echt hartstikke gaaaaaaf!

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 00:32

Voor de mensen die dit gevolgd hebben:

Ik heb een ontzettend gave eerste dienst gehad, gisteren. Mag morgen weer en dan klaarmaken voor de vuurdoop; een volledige weekend dienst! Van vrijdag 16:00 uur tot maandag 09:00 uur beschikbaar zijn. Dat wordt bikkelen, en niet op stap.. hihi. Heb mijn vrienden en de stad al even ingelicht ;)

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 04:19

Ik ben een trouwe meelezer maar had nog niks gepost. :P

Mooi dat je het zo leuk vind! Ik heb mij ook aangemeld bij de dierenambulance, moet alleen nog een afspraak maken voor solicitatie. :)

edit: Ik doe de thuisopleiding EHBO-dier, en in de praktijk leer je nog het meest. :)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 14:16

Axel, als je op poppen mag oefenen is ook grappig, die zijn heel realistisch. (Maar bij ons wel een beetje viltig onderhand.)