Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dribbel schreef:Heb ooit een Europees iemand gehoord die, voor de grap, zei dat hij god voorstelde als een lesbische, zwart vrouw die condomen verkocht. Zo kan het natuurlijk ook.
trekpaardluf schreef:mooi antwoord threefingers.. ergens heb je wel gelijk..
tja, ik geloof wel maar als je vraagt hoe god er uit ziet weet ik het neit.. Je kunt geen voorstel hebben van God denk ik, want God is zo groot, zo groot dat je het niet eens voor kunt stellen. ik heb ook eigenljk altijd geleerd dat je geen voorstelling van God mag maken. Maar God heeft de mens naar zijn even beeld geschapen. dus ik DENK dat Hij lijkt op de mens.
Maar ook zo'n vraag is is als je over de hele wereld vraagt, is god blank, bruin, half half. alle blanke mensne zullen zeggen dat ie blank is en alle bruine mensen zeggen dat ie bruin is, alle chinesen zullen zeggen dat ie spleet ogen heeft en de rest van de wereld zegt gewone ogen. Alleen zo al kun je zien dat je niet kunt weten hoe God eruit ziet.
Ik ben 17
Inney schreef:Daphna: Heel mooi stukje.
Ik ben gelovig. Maar niet heel gelovig. Kan hier ook niet veel over zeggen. Heb er nooit zo bij stil gestaan..