Haha, ik loop vanaf vrijdag ook hemel en aarde te bewegen om morgen weer naar school te gaan. (deeltijd HBO). Hopelijk is mijn DigiD op tijd binnen om me in te schrijven. Kon niet op een andere manier. En na die internet-actie moet ik naar de school toe, alles daar in orde maken, boeken regelen, klas zoeken etc. Ach, wat goed is komt snel.
Oefff, dat is helemaal wat, Kukkie... Ik heb iig al een DigiD, dus voor mij is het nog net wat makkelijker
Sieltjuh
Geplaatst: 30-08-10 21:28
Konstantine schreef:
Ik ben niet zo'n feester... Althans, ik ben wel een feester, maar niet op de soort "feesten" die ze in Vlissingen hebben
*lol* Wie wel?
Nee, nu ben ik aan het plagen. Op zich is Vliss best leuk hoor, als je met een groep gaat En naja, aangezien je in je eigen stad blijft, weet je ook al welke café's je moet vermijden
Ff totaal off-topic, maar heb je nou een Brendon Urie ava
Ik ga dit weekend naar Duitsland en rol vervolgens maandagmorgen brakker dan brak mijn eerste les in
September
Geplaatst: 31-08-10 22:51
Wat leuk zeg zo impulsief! Meestal zijn dat de beste keuzes...
Bij mij is het trouwens andersom, na het halen van mijn examens keurig ingeschreven voor een opleiding.. Inmiddels alles binnen, pasjes, boeken gekocht, ovchip... Toch maar besloten terug te gaan naar mijn oude school voor VWO. Tja zo kan het dus ook hahaha.
Heel veel succes, boeken 2e hands kopen via Bol.com raad ik je echt aan!