studeren in antwerpen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fangio

Re: studeren in antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:50

Er loopt anders een topic over diergeneeskunde studenten in de huiskamer, zoek dat anders eens op, zitten mensen die al in Antwerpen studeren en die er ook dit jaar gaan beginnen.
Ik zit zelf in Gent, dus sommige dingen zijn wel anders, maar ik kan je wel al vertellen dat het heel zwaar is. Heb afgelopen jaar m'n eerste jaar gehad en niet gehaald, moet dit dus opnieuw doen. Je hebt lang les (iedere dag om half negen beginnen, savonds pas om 19u klaar zijn is geen uitzondering) en dan moet je alles ook nog letterlijk uit je hoofd kennen op het examen. Ik had me daar iig enorm op verkeken. Moet er wel bij vermelden dat ik nog nooit met zoveel plezier naar school ben gegaan, lessen zijn enorm interessant. Dus als je het wil, zeker doen =)
Wat betreft OV, ik ben vooor een ov-vergoeding gegaan (80 euro per maand) maar ik woon vlakbij de grens, Gent is een uurtje met de bus, dus ik heb gewoon een bus abbo, als je nou ergens bij groningen woont lijkt me een ov handiger, dat je enkel het stukje in belgie betaalt.
Wat Denise inderdaad al zegt over campuskaarten is een goed idee om uit te zoeken, dit gebruiken veel studenten, maar heb er zelf geen ervaring mee =)