Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corinne14 schreef:Jeeeej, nieuw topic![]()
Enne, wat ontzettend leuk om te lezen wat mensen volgend jaar gaan doen! Tof dat er nog 2 mensen van plan zijn naar Wageningen te gaan (ik ga in Ede studeren, maar wonen in Wageningen)
Er wil zelfs iemand wiskunde gaan studeren
En er gaat iemand 3 maand naar Cananda, cool, ik heb er van de zomer 1 maand gezeten met vriendin, erg gaaf land
Corinne14 schreef:Jeeeej, nieuw topic![]()
Enne, wat ontzettend leuk om te lezen wat mensen volgend jaar gaan doen! Tof dat er nog 2 mensen van plan zijn naar Wageningen te gaan (ik ga in Ede studeren, maar wonen in Wageningen) Er wil zelfs iemand wiskunde gaan studeren
En er gaat iemand 3 maand naar Cananda, cool, ik heb er van de zomer 1 maand gezeten met vriendin, erg gaaf land
Chris schreef:Corinne14 schreef:Jeeeej, nieuw topic![]()
Enne, wat ontzettend leuk om te lezen wat mensen volgend jaar gaan doen! Tof dat er nog 2 mensen van plan zijn naar Wageningen te gaan (ik ga in Ede studeren, maar wonen in Wageningen) Er wil zelfs iemand wiskunde gaan studeren
Dat ben ik dat ben ikWaar ben je geweest?
Corinne14 schreef:Nog niet geregeld, eerst kijken of ik vrijdag durf te zeggen dat ik geslaagd ben.![]()
Maar heb er al wel een op het oog, een kamer midden in het centrum met een biologische groentetuinEn heb ook al een meerdere pensioenstallen voor paard op het oog. Dus als het goed gaat, reis ik over 1.5 week naar Wageningen om alles te gaan reserveren.
oowwh jongens als ik daar aan denk... ik heb daar zoooo zin in
Nieuwe stap in mijn ons leven
Corinne14 schreef:Chris schreef:Dat ben ik dat ben ikWaar ben je geweest?
In Alberta, omgeving Calgary. En toen met de bus door de Rocky's gereisd naar Vancouver. Daar een week gebleven.Zo mooi daar... alleen jammer dat er een beetje veel bosbranden waren in die tijd. Alles was een beetje droog en rookerig
lieziej schreef:Gehehe, dan zat je daar toen tegelijkertijd met mij ongeveer