Nueve schreef:JONI JE HEBT DE VERKEERDE ERAF GEKNIPT HAHA OMG ik heb denk ik de verkeerde versie opgeslagen Dat ding flipte 'm namelijk uit HAHAHA OMG *SCHAAMIk ga een nieuwe maken want dit kan niet
Joonsel schreef:Nueve schreef:JONI JE HEBT DE VERKEERDE ERAF GEKNIPT HAHA OMG ik heb denk ik de verkeerde versie opgeslagen Dat ding flipte 'm namelijk uit HAHAHA OMG *SCHAAMIk ga een nieuwe maken want dit kan niet Is het nu het moment om te zeggen dat het een grapje is of zal ik nog even wachten?
Haha, ik word omringd door lollige foto's en sta er zelf op als zo'n zuurpruim. Maar het was een officiële pasfoto hè?
Jonge, wat denk je zelf HAHA. Ik trap daar toch niet in. Jammer maar helaas!En hij flipte toen ik jouw foto ertussen plaatste dus....
Joonsel schreef:Jonge, wat denk je zelf HAHA. Ik trap daar toch niet in. Jammer maar helaas!Speel 'm dan op z'n minst meeeeee.
NieneWiep schreef:Jongens is dit een aardbol met gras?Niet banketstaaf bedoeld hoor, ben benieuwd!Nee dat is een groene zon Hahahahh jongens ik ben zo melig van dit topic.
Phylos schreef:Van leren komt niet veel meer denk ik. Pensionpaard heeft koliek, DA komt zoHe wat balen zeg! Sterkte!
astriidj schreef:Ik sta er zelfs 2x op Ohja? Ik kreeg opeens allemaal pb'tjes met foto's dus kan best dat ik ergens een fout heb gemaakt hoor
Chris schreef:Hahahahh jongens ik ben zo melig van dit topic.Jij mag niks meer zeggen, want je was me vergeten
Phylos schreef:Van leren komt niet veel meer denk ik. Pensionpaard heeft koliek, DA komt zoOei dat is echt niet fijn.. sterkte!
Sander_ schreef:Chris schreef:Hahahahh jongens ik ben zo melig van dit topic.Jij mag niks meer zeggen, want je was me vergeten Sorry sorry sorry. Weetje hoe dat komt. Ik herkende je ava wel maar niet je boktnaam. Vergeef je me?