Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Himyar schreef:Ik heb mijn persoonlijkheid ook niet helemaal mee om teveel te moeten jongleren met van alles en nog wat.
Marieke_K schreef:Himyar schreef:Ik heb mijn persoonlijkheid ook niet helemaal mee om teveel te moeten jongleren met van alles en nog wat.
Ik denk dat je met deze zin, en je andere posts al aangeeft wat je keus is wat betreft studie en paardJe moet wel kunnen jongleren zoals jij het noemt om alles te kunnen/willen combineren. Als je zelf al weet dat je dit minder makkelijk kan is het eerlijker voor jezelf, je omgeving en je paard om te kiezen ipv te delen.
Himyar schreef:Overigens is het niet makkelijk om een studie te vinden die echt aansluit bij mijn huidige werkzaamheden, raar, maar waar. We doen inkoop en de daarbij horende facturering aan de business units waar we voor inkopen, maar we doen ook beurswerk (hedging). Ik doe de beursadministratie en handel ook op de beurs (niet speculatief!). Ben jaren geleden al naar een opleiding geweest van drie dagen voor het beurswerk.
Mijn oorspronkelijke opleiding is MEAO economisch/bedrijfsadministratief en op dat gebied ligt mijn werkervaring van mijn eerste tien werkjaren.
Met behulp van het adviescentrum van Hogeschool INHolland ben ik tot de conclusie gekomen dat Management, Economie en Recht voor mij het beste zou zijn.