__Marije__ schreef:Rianne_, waar heb jij de opleiding gedaan?
Leeuwarden..
En ga straks Tandartsassistente doen in Groningen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik heb het er dus onwijs naar mijn zin!
Super dat dat ook zo goed bevalt!
Het was vroeger vrouwenonderwijs en nu dus volwassenonderwijs. Krijg er ook gewoon stufi voor omdat de totale belasting gewoon fulltime is
Dan hebben ze Tandartsassistente ook neem ik aan? Dat ga ik dan straks in Groningen doen.. Maar dan deeltijd, 1 dag school & 4 dagen werken.
Maar wel heel veel
Aideen schreef:Raden jullie aan om de opleiding BBL te gaan volgen? Of heb je het contact met je leraren wel nodig? En als je hem BOL volgt, krijg je dan wel een stagevergoeding?
Is het moeilijk om de administratie bij te houden? Hoe gaat dit ongeveer in zijn werk?

Maar ik doelde ook meer op de manier van lesgeven, je moet heel veel in elkaar proppen dus het is gewoon meeschrijven met de uitleg (en dat is gewoon 3 uur aan een stuk pennen pennen en nog eens pennen), zorgen dat je voorbereidend werk hebt gedaan en dat het je allemaal al een beetje bekend voorkomt en daarna moet je het je eigen maken door zelfstudie. Geen opdrachten die je moet volgen om het een beetje te leren, allemaal zelf. En dat wordt je op de Havo en op het VWO meer geleerd dan op het VMBO.
Maar een gewone stageplek vinden is al lastig, laat staan een BBL!
Stageplekken werden trouwens voor ons geregeld, we hoeften niks zelf te zoeken.