laura1987 schreef:Haha dat heb ik nog nooit gemerkt
Heb je dan niet mega dikke collega's of gooien die het ook weg?
Neeeeej dat valt wel mee

Ik denk dat die de bammetjes meegebracht van huis weggooien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sani schreef:ik ben niet vreemd.
ben cassiere bij de media markt (al heb ik dat nog niemand anders horen zeggen!) en studeer aan de pabo voor juf.
Mijn vader ontwerpt radars voor op oa marineschepen en kasten waar alle apparatuur in moet.
LiSSy schreef:als ik vertel wat ik doe zie ik vaak spontaan de vraagtekens boven de hoofden van de mensen uitkomenben microbiologisch analist
Sani schreef:ik ben niet vreemd.
ben cassiere bij de media markt (al heb ik dat nog niemand anders horen zeggen!) en studeer aan de pabo voor juf.
Mijn vader ontwerpt radars voor op oa marineschepen en kasten waar alle apparatuur in moet.
Judith_ schreef:LiSSy schreef:als ik vertel wat ik doe zie ik vaak spontaan de vraagtekens boven de hoofden van de mensen uitkomenben microbiologisch analist
Leuk dat was mijn moeder vroeger ook.Tegenwoordig is ze TOA omdat het onderwijs haar ook erg trekt.
Serendipity1 schreef:Sani schreef:ik ben niet vreemd.
Bij Thales?
Mijn moeder werkt op de crisisopvang voor kinderen, ook redelijk standaard dus. Mijn vader zit in de installatietechniek. Beide geen beroepen die je vaak hoort, maar niet echt "vreemd"
Ik ben skilerares