NHB Deurne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pniekepnak

Re: NHB Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 00:05

Deurne is heerlijk. Heb er een toptijd gehad. Alleen besefte ik ook dat ik niet in de paardenwereld wilde werken, dus ben ik na 2 jaar gestopt. Maar ik mis die school nog steeds af en toe!

Moet er inderdaad ook bij zeggen dat van al mijn klasgenoten die de opleiding wel hebben afgemaakt, er nu maar een ook echt daadwerkelijk een baan in de paardenwereld heeft, de rest is allemaal een andere opleiding erachteraan gaan doen...
Maar als je echt in de paarden wilt werken is Deurne een prima plek om je opleiding te doen!

Women

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 16:52

Hier nog een ex-Deurne ganger die er de tijd van dr leven heeft gehad!

Ik heb er een ontzettend leuke en heel leerzame tijd gehad, en dat niet alleen op paardengebied, maar ook
heel erg veel betreft sociale vaardigheden en ontzettend veel mensenkennis opgedaan.

En betreft je paard/ weidegang, in de wei kan inderdaad niet, maar als je een beetje zorgvuldig met je beestje
omgaat heeft ook hij een hele fijne tijd daar. Je hebt tijd zat om hem regelmatig uit zn stal te halen enzo
Die van mij ging 's ochtends altijd een uur in de stapmolen, reed m iedere dag en wandelde iig s avonds nog
een half uur met m en als ik even tijd had tussen de middag. aarnaast liep ie met een vriend van mij nog een
uurtje springles bij de paardenhouderij soms (was uurtje spelen, ze sprongen niet hoger als 40 cm, die jongen
moest het allemaal nog leren) en vrijdag reden we einde van de dag altijd nog een uurtje op de drafbaan/ in
het bos.
En gezien die van mij nog redelijk jong was (net 4 toen ik m meenam) mocht ie in de weekenden allebei de dagen
gewoon van stal, waarvan 1 dag los in de bak (anders sloopte ie zn stal)

Ik ben na Deurne wel wat anders nog gaan studeren, maar dat is meer omdat ik iets achter de hand wil hebben
mocht ik om een of andere reden uit de paarden gaan. Ik studeer aankomend februari af en ga daarna direct
weer terug de paarden in.

Deurne vraagt naast motivatie wel veel doorzettingsvermogen, want het is niet altijd even makkelijk en simpel,
maar ik vond het dubbel en dwars waard.

En ik denk dat als je verder wil in de paarden, je aan Deurne een heel prima opleiding hebt, helemaal als je je
stages heel zorgvuldig kiest..

En betreft het vegen... Tja, dat heb je op je stage gewoon nodig, dat je op stage per definitie veel paarden
mag en kan rijden is een illusie die velen hebben. Wat niet weg neemt dat je wel kansen krijgt om veel te rijden
en veel te leren.... alleen soms moet je er gewoon om vragen of de kansen zelf creeeren.

*Ps: bij mij op school hier geven ze Paard & manegement (HBO)), maar in vergelijking met Deurne is het hier echt
een aanfluiting...*

Mocht je nog meer willen weten moet je maar even pb-en

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 16:56

Ik heb ook Deurne gedaan. Afgestudeerd afgelopen Juni. Maar ik heb weinig positieve verhalen. Vond het rommelig. Daarnaast proberen ze heel serieus en diepzinnig te doen, en ze proberen je te laten denken dat het een moeilijke opleiding is etc, maar het was echt geen moeilijke opleiding. ( Horse en Health) Ik had er meer van verwacht. Heb meer geleerd van mijn stages!

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:16

Ook ik heb Deurne gedaan. Ben net als MiissHorse afgestudeerd afgelopen Juni. Ik heb de 4 jarige paardensport opleiding gedaan.

Ik heb er een super tijd gehad en had het niet willen missen. Heb er erg veel geleerd, zoals al eerder gezegd niet alleen op paardengebied maar ook op sociaal gebied enz.

Women

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:23

Ik krijg ook wel een beetje het idee dat Deurne de laatste jaren wel veranderd is. Ik ben nu 5 jaar geleden afgestudeerd en hoor van meer mensen dat het daarna allemaal wel een stukje makkelijker is geworden. Moet eerlijk zeggen dat toen ik mn een na laatste jaar zat er veranderingen zijn doorgevoerd voor de toen eerste jaar waardoor het voor hun al heel anders was. (moesten ineens een uur laten beginnen op school/ stal, reden ineens maar 5 ipv 7 uur les in de week, strafweekend diensten kregen hun niet meer enzo)

Ik heb zelf in Deurne een redelijk zware tijd gehad, maar dat was meer om mij persoonlijk en Deurne (en mn geweldige super klasgenoten daar) hebben me daar echt doorheen gesleept... :o)

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:10

duChambre schreef:
ik heb zelf nooit de meest positieve verhalen over Deurne gehoord (ook niet van oud leerlingen). het verschilt heel erg. de een zegt dat Deurne niet beter is dan elke andere vergelijkbare paarden-opleiding, de ander zegt dat het juist fantastisch is.
vooral de leerlingen van Deurne zijn enorm positief, en de leerlingen van andere paarden-opleidingen heel negatief.

zelf heb ik Barneveld gedaan, maar ben van mening dat je het meest leert in de praktijk, ongeacht welke opleiding je doet ;)

een vriendinnetje van mij heeft wel Deurn gedaan, inmiddels bijna 10 jaar terug, en zegt altijd dat ze er vooral heel goed heeft leren vegen :+

Ik heb er gezeten maar dat is de grootste fout van mijn leven geweest.
Het was vreselijk walgelijk.
Het heeft echt een groot deel van mijn leven verpest. (ze zoude er een bom op moeten gooien)
Mijn verhaal kan ik via pb vertellen.

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 18:58

Ik ga er volgend jaar ook heen! Sportklas, en dan ook 4 dagen in de week stage/werken 1 dag naar school. :j

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:22

annelinnie schreef:
Chaos schreef:
Overigens volg ik de opleiding Horse&Health, ik zou absoluut nooit, maar dan ook nooit de sportopleiding doen. En niet omdat de opleiding niet goed is, maar ik zou het geen van mijn paarden ooit aan willen doen mijn paarden daar op school te stallen!

kan je ook aangeven waarom niet? omdat ze geen weidegang hebben? ik kan mijn paard in het weekend ook niet aandoen om hem 3 uur in de trailer te zetten en dat hij dan thuis op een landje kan staan.. om vervolgens die maandag in alle vroegte weer 3 uur (excl. files) terug te doen..
mijn paard is er gekomen voor de sportopleiding, en deze heb ik ook gekozen.. en het is een gezamelijke verantwoording, natuurlijk vind ik het spannend dat hij een weekend zonder me moet en ik anderen moet vertrouwen, maar dat is ook onderdeel van de paardenwereld denk ik dan maar..

want dat is eigelijk ook mijn mening, je leert in de praktijk, deurne heeft een half jaar stage en een half jaar school.. aangezien ik het HBO-traject ga doen ga ik er echt vanuit dat ik als serieuze student wordt behandeld en dat deden ze ook!

en natuurlijk ligt het eraan wat je verdiend, dat vind ik ook.. het enige nadeel is dat je anders naar je paarden moet gaan kijken en je hebt geen CAO's..

Ik vind het niet spannend als mijn paard het zonder mij moet doen, zolang die zn eten én weidegang krijgt vinden ze alles wel best. :)
En dat is dan ook de rede dat ik mijn paarden absoluut niet op Deurne wil hebben staan, ik kan het mijn paarden niet aan doen om ze geen weidegang meer te bieden en ze dan ook nog in de weekeinden 47 uur op stal te laten staan, vind ik sneu. Bovendien vind ik het absoluut paardonvriendelijk om paarden zo weinig afwisseling en vrijheid te bieden. Daar komt nog bij dat k vindt dat de paarden op de box weinig rust krijgen, de boxen net klein aan zijn en de verlichting is ook niet bij alle boxen je van het. + Dat wanneer je paard op school staat je -ik iig- niet de mogelijkheid heb om op concours te gaan, knap zonde. :) En op Deurne wordt de weidegang vervangen door de stapmolen, dat is gewoon absoluut niet mijn manier, maar dat moet ieder voor zich natuurlijk weten.

Ik weet gewoon dat mijn paarden het bij mij thuis beter hebben als op school, dus breng ik ze daar ook niet naar toe. *D

Desalniettemin had ik graag de opleiding sport willen volgen.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:29

duChambre schreef:
Chaos, wat jij zegt klopt voor een groot deel. maar soms kom je er gewoon niét. als ik in jouw profiel kijk, ben jij een van die mensen die het wel gaat redden. niet alleen door je instelling, maar grotendeels doordat je ouders hebt die ook in de paarden zitten.

mensen waarvan de ouders niet in de paarden zitten en ook geen mega bankrekening hebben, hebben het gewoon een stuk zwaarder.

ook ik ben van het harde werken, heb genoeg contacten, en zou zo weer aan de bak kunnen, maar ik heb gewoon ingezien dat er voor mij veels te weinig kansen zijn.
ben pas met 13 begonnen met rijden, en ben geen supertalent. daarnaast moeten mijn ouders helemaal niks van paarden hebben, en hebben ook niet die dikke bankrekening...

ik ben al zó vaak geprezen om mijn werk náást het paard, was een van de beste grooms die je je kunt wensen, maar erop ben ik gewoon geen ster. en dat is toch wel érg belangrijk als je het in de paarden wilt maken...

Ik ben het absoluut met je eens dat mijn kansen wellicht groter zijn als die van mensen zonder ouders met bv. eigen bedrijf - mijn ouders hebben overigens geen vette bankrekening, haha-. Maar ik denk echt dat als jij laat zien dat je wil en dat je kan je er hoe dan ook wel komt. En misschien moet je onderaan beginnen, ik ben ook begonnen met mesten en als ik dan kijk waar ik nu al ben!

Ook ik zou graag willen rijden, nu maak ik als ruiter nog geen kans ik kan namelijk wel leuk rijden maar ben nog nooit Z geweest en voor veel bedrijven kom je dan als ruiter absoluut niet in aanmerking. Maar wie onderaan begint kan zich natuurlijk altijd omhoogwerken. Zo doe ik nu regelmatig zadelmak maken, en langzamerhand mag je steeds meer sportpaarden ofzo rijden.

Ik ben overigens wel van mening dat je je met een sportopleiding paard heel erg vastlegt op een gebied. Ik denk dan ook dat je het dan voor jezelf veel moeilijker maakt, er zijn immers maar zo weinig mensen die later echt aan het rijden komen. Daarom heb ik gekozen voor Horse&Health, zo kan ik namelijk een diploma Paardenhouderij Management en een diploma Paraveterinair Dierenartsassisstent halen, en dan ben je iig wat breder opgeleid.

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 19:46

@ Chaos..
snap je mening over de weidegang, vind ik natuurlijk ook wel een aanmerkpunt, maar wat ertegenoverstaat vind ik wel genoeg variatie.. en in de vakanties mag ie mee naar huis en kan ie lekker op zijn weitje :D
snap ook dat je je wat breeder orienteerd maar nogmaals het HBO-traject is dus ook voor bijv. docentschap.. ook heel breed dus, maar met paard, wat ik dus wil! niet dat ik docent wil worden maar dan heb je wel een "vluchtweg"..

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:48

Ja ik had ook al eerder genoemd dat ik de HBO-opleidingen buiten beschouwing liet, want hoe die opleidingen in elkaar steken weten ik niet precies.

En het blijft natuurlijk mijn mening, ik vindt het voor mezelf namelijk erg belangrijk dat ik voldoende breed kennis opdoe, en dat mijn paard lekker kan genieten ondanks dat ze keihard werken. ;)

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 19:52

naar mijn mening kom je dat dus niet tekort als je het HBO gaat doen op Deurne.. van maneger van een stoeterij tot 2e graads docent..
maar ik denk ook dat het MBO-deel heel anders is en snap dan al helemaal je denkwijze.. ;)

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-09 19:11

is er verder niemand die nog een verhaal heeft over bijv. de flat? gezellige boel daar?

bud_gloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 19:48

Moontje1991 schreef:
duChambre schreef:
ik heb zelf nooit de meest positieve verhalen over Deurne gehoord (ook niet van oud leerlingen). het verschilt heel erg. de een zegt dat Deurne niet beter is dan elke andere vergelijkbare paarden-opleiding, de ander zegt dat het juist fantastisch is.
vooral de leerlingen van Deurne zijn enorm positief, en de leerlingen van andere paarden-opleidingen heel negatief.

zelf heb ik Barneveld gedaan, maar ben van mening dat je het meest leert in de praktijk, ongeacht welke opleiding je doet ;)

een vriendinnetje van mij heeft wel Deurn gedaan, inmiddels bijna 10 jaar terug, en zegt altijd dat ze er vooral heel goed heeft leren vegen :+

Ik heb er gezeten maar dat is de grootste fout van mijn leven geweest.
Het was vreselijk walgelijk.
Het heeft echt een groot deel van mijn leven verpest. (ze zoude er een bom op moeten gooien)
Mijn verhaal kan ik via pb vertellen.

Hey,
waarom heb jij z'n negatieve ervaring, graag over pb

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-09 19:52

heftige verhalen van Moontje hoor, wel jammer.. heb er ook om gevraagd..
maar ik blijf het moeilijk oordelen vinden.. ik heb me er niet voor niets voor opgegeven en ga ervoor! :D
en als het niets wordt ben ik er altijd zelf nog bij..

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 20:02

Toch een mooie tijd gehad!

3 jaar lang de opleiding gevolgd in Deurne.
Veel dingen meegemaakt, veel dingen gebeurd. Hoogte maar ook zeker dieptepunten gekend.
Toen ik op Deurne kwam, kwam ik daar met een droom, een paardendroom wel te verstaan. Het leek mij niets mooiers als de hele dag mijn tijd doorbrengen met paarden en dan ook nog zo goed worden dat niemand meer om me heen kon. Deze droom was snel voorbij, paarden werden minder schattig en je begon paarden soms als objecten te zien. Ze moesten voldoen aan een verwachtingspatroon, zeker op school. En zo niet? Dan nam je afscheid.
Zo groeide je in je rol, de rol die je leert om hard te werken en goed paard te rijden. Soms voelde je je daarbij vernederd, maar ook heel sterk als het wel lukte.
Zeker meneer Loeffen heeft een belangrijke rol gehad in onze ontwikkeling. Ik vind dat we niet meer te vergelijken zijn als dat we als eerste jaars binnen kwamen en nu als 3e jaars zijn vertrokken. We hebben bagage gekregen, klinkt chique he.
En we hebben afscheid genomen, van veel mensen, ook dat komt nooit meer terug.
Ja karakters, die veranderen niet. Wel heb je er mee leren omgaan. Met jouw eigen karakter, die van een ander en die van je paarden.

Nu we zijn vertrokken word het nooit meer zoals we binnen kwamen op Deurne, zoveel veranderd.
Het is raar om te bedenken hoe het niet meer zal zijn, nooit meer.
Niet meer bij meneer Loeffen in de les met buikpijn, niet meer de vraag hebben of mevrouw Schreuder ditmaal op tijd is, of geheel je les vergeten is.
Niet meer de zenuwen krijgen omdat de hele kant vol zit en naar jouw les kijkt.
Niet meer de spanning en gezelligheid van de schoolwedstrijden.
Niet meer het gewas en gevlecht van de avond voor wedstrijden of examens, de behulpzaamheid van iedereen op dat moment.
Niet meer op elk momemt van de dag even met je paard knuffelen.
Niet meer tegen een medeleerling zeggen: Hij wil een kusje! doelend op je paard.
Niet meer de keus tussen les volgen of liever naar een springles kijken.
Niet meer vechten om een kruiwagen, terwijl de ochtend te vroeg is om überhaupt een woord te wisselen.
Niet meer vragen of je stalkinders alsjeblieft die gang willen vegen, of de putjes willen legen, de wasplaats schoonmaken, zadelkamer vegen of de containers legen.
Niet meer stiekem het solarium aanzetten onder het oog van de technische dienst.
Niet meer met je sporen de school in rennen en op je kop krijgen van meneer Mutsaerts.
Niet meer met je paard naar de dierenarts en je vervolgens afvragen of ze wel de juiste conclusie heeft getrokken.
Niet meer in het OLC spelletjes zitten spelen terwijl het huiswerk zich opstapelt.
Niet meer discussies met welke leraar dan ook.
Niet meer je moeten haasten om je paard te zadelen omdat je les uitliep.
Niet meer op maandagochtend te laat zijn voor je les omdat de taxi’s weer eens niet kwamen opdagen.
Niet meer eten in de kantine, 's morgens en 's middags zal ik het misschien missen. Maar het avondeten nog geen minuut.
Niet meer morgens je bed uit strompelen op een onmogelijk tijdstip( rond 05.45u ).
Niet meer je kamer hoeven te delen, hoewel dit ook gezellig was.
Niet meer de dag nabespreken op de gang, hangend in en onmogelijke houding.
Niet meer dezelfde gang op strompelen na een avond te veel gezopen te hebben.
Niet meer feesten in de koets, althans niet als toen en niet zo fout!
Niet meer morgens op school komen en de roddels en misstappen van de vorige avond aanhoren.
Niet meer je eigen misstappen morgens aanhoren.
Niet meer de discussie over het tenue.
Niet meer elkaar gruwelijk zat zijn, omdat 60 meiden op elkaars lip gewoon niet goed gaan.
Geen tranen meer, gewoon omdat het even niet gaat.
Niet meer de concurrentie voelen, die te ver doorslaat op de momenten dat je het niet kan hebben.
Niet meer zo hecht zijn als klas en toch geen minuut te lang op school willen doorbrengen.
Niet meer hopen dat je toch voor een opleiding had gekozen, maar blij dat je dit allemaal hebt meegemaakt.

Niet meer die ene droom in de paarden, voor sommige is deze voorbij, ik heb hem gewoon een beetje aangepast.

Women

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 09:41

Haha, bovenstaand stuk gaat rond op Hyves van allemaal ex-Deurne mensen... In combinatie met het nummer Alles Kwijt van Marco Borsato wordt voor veel mensen de Deurne periode goed weergegeven... Hoogte en diepte punten, maar zeker de moeite waard geweest.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 09:57

Het is mijn stuk tekst ;) Althans ik heb hem geschreven :)

Woord voor woord waar, althans voor mij. Ik had mezelf nooit zo kunnen ontwikkelen als op Deurne, sociaal en op paardengebied..

Ben ook afgelopen jaar afgstudeerd en in de paarden erecht gekomen. Ik sta niet de hele dag te vegen. Ik rij voornamelijk en geef les, in partime verband en voor mezelf.
Ook op mn stages heb ik nooit gehele dagen staan mesten en vegen, misschien was ik verwend maar ik heb altijd stage gehad waar ik 4 tot 9 (das echt teveel) beesten op een dag te rijden had.
Maar zo heeft ieder zijn eigen ervaringen :)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 10:01

Ik zie nu dat je een versie hebt neergezet van de tekst waarin iemand heeft zitten knippen. Deze is orgineel:

Citaat:
4 jaar lang de opleiding gevolgd in Deurne.
Veel dingen meegemaakt, veel dingen gebeurd. Hoogte maar ook zeker dieptepunten gekend.
Toen ik op Deurne kwam, kwam ik daar met een droom, een paardendroom wel te verstaan. Het leek mij niets mooiers als de hele dag mijn tijd doorbrengen met paarden en dan ook nog zo goed worden dat niemand meer om me heen kon. Deze droom was snel voorbij, paarden werden minder schattig en je begon paarden soms als objecten te zien. Ze moesten voldoen aan een verwachtingspatroon, zeker op school. En zo niet? Dan nam je afscheid.
Zo groeide je in je rol, de rol die je leert om hard te werken en goed paard te rijden. Soms voelde je je daarbij vernederd, maar ook heel sterk als het wel lukte.
Zeker meneer Loeffen heeft een belangrijke rol gehad in onze ontwikkeling. Ik vind dat we niet meer te vergelijken zijn als dat we als eerste jaars binnen kwamen en nu als 4 jaars zijn vertrokken. We hebben bagage gekregen, klinkt chique he.
En we hebben afschied genomen, van meer mensen maar ook van Joanne, ook dat komt nooit meer terug.
Ja karakters, die veranderen niet. Wel heb je er mee leren omgaan. Met jouw eigen karakter, die van een ander en die van je paarden.

Nu we zijn vertrokken word het nooit meer zoals we binnen kwamen op Deurne, zoveel veranderd.
Het is raar om te bedenken hoe het niet meer zal zijn, nooit meer.
Niet meer bij meneer Loeffen in de les met buikpijn, niet meer de vraag hebben of mevrouw Schreuder ditmaal op tijd is, of geheel je les vergeten is.
Niet meer de zenuwen krijgen omdat de hele kant vol zit en naar jouw les kijkt.
Niet meer de spanning en gezelligheid van de schoolwedstrijden.
Niet meer het gewas en gevlecht van de avond voor wedstrijden of examens, de behulpzaamheid van iedereen op dat moment.
Niet meer op elk momemt van de dag even met je paard knuffelen.
Niet meer tegen een medeleerling zeggen: Hij wil een kusje! doelend op je paard.
Niet meer de keus tussen les volgen of liever naar een springles kijken.
Niet meer vechten om een kruiwagen, terwijl de ochtend te vroeg is om überhaupt een woord te wisselen.
Niet meer vragen of je stalkinders alsjeblieft die gang willen vegen, of de putjes willen legen, de wasplaats schoonmaken, zadelkamer vegen of de containers legen.
Niet meer stiekem het solarium aanzetten onder het oog van de technische dienst.
Niet meer met je sporen de school in rennen en op je kop krijgen van meneer Mutsaerts.
Niet meer met je paard naar de dierenarts en je vervolgens afvragen of ze wel de juiste conclusie heeft getrokken.
Niet meer in het OLC spelletjes zitten spelen terwijl het huiswerk zich opstapelt.
Niet meer discussies met welke leraar dan ook.
Niet meer je moeten haasten om je paard te zadelen omdat je les uitliep.
Niet meer op maandagochtend te laat zijn voor je les omdat de taxi’s weer eens niet kwamen opdagen.
Niet meer eten in de kantine, morgens en middags zal ik het misschien missen. Maar het avondeten nog geen minuut.
Niet meer morgens je bed uit strompelen op een onmogelijk tijdstip.
Niet meer je kamer hoeven te delen, hoewel dit ook gezellig was.
Niet meer de dag nabespreken op de gang, hangend in en onmogelijke houding.
Niet meer dezelfde gang op strompelen na een avond te veel gezopen te hebben.
Niet meer feesten in de koets, althans niet als toen en niet zo fout!
Niet meer morgens op school komen en de roddels en misstappen van de vorige avond aanhoren.
Niet meer je eigen misstappen morgens aanhoren.
Niet meer discussie over het tenue.
Niet meer elkaar gruwelijk zat zijn, omdat 60 meiden op elkaars lip gewoon niet goed gaan.
Geen tranen meer, gewoon omdat het even niet gaat.
Niet meer de concurrentie voelen, die te ver doorslaat op de momenten dat je het niet kan hebben.
Niet meer zo hecht zijn als klas en toch geen minuut te lang op school willen doorbrengen.
Niet meer hopen dat je toch voor een opleiding had gekozen, maar blij dat je dit allemaal hebt meegemaakt.

Niet meer die ene droom in de paarden, voor sommige is deze voorbij, ik heb hem gewoon een beetje aangepast.

Alle dingen die mij aan Deurne zullen herinneren, komen niet meer terug.

Women

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 11:47

Ik bedoelde jou tekst Irisje... Het eigenlijk origineel! Als je t niet erg vind, ik (en vele anderen) heb m op mn hyves staan, hij is zoooo toepasselijk!

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 12:17

woh! klinkt goed, veel hoogte en dieptepunten maar wel echt de moeite waard!

drupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 12:22

Women schreef:
Haha, bovenstaand stuk gaat rond op Hyves van allemaal ex-Deurne mensen... In combinatie met het nummer Alles Kwijt van Marco Borsato wordt voor veel mensen de Deurne periode goed weergegeven... Hoogte en diepte punten, maar zeker de moeite waard geweest.

Geluk en verdriet haha.Ik heb er een supertijd gehad!!!veel geleerd????nope ,maar zoveel lol gehad in de pretflat!!! :D

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 12:24

hoe kan het dan dat ik heel veel positieve verhalen van sommigen hoor en hele, maar ook echt hele negatieve van een ander?

drupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 12:24

oh ja en daar mocht je het met de open dagen vooral niet over hebben hahah.En dat loeffen zo lekker kon brullen ook niet!!!

Toen er nog container stallen stonden mocht ook niemand weten!!

annelinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 12:25

drupke schreef:
oh ja en daar mocht je het met de open dagen vooral niet over hebben hahah.En dat loeffen zo lekker kon brullen ook niet!!!

Toen er nog container stallen stonden mocht ook niemand weten!!

wat zijn al die negatieve verhalen dan?