Mirkim schreef:@ Hinke. Ik denk dat ik het een beetje verkeerd geformuleerd heb: het was niet dat ik niets te doen had (ja, het studentenhuis was 24/7 een pokkenzooi en schoolwerk blijft áltijd liggen), maar soms is meer in het leven dan alleen doorbuffelen en doorbikkelen! Juist die ontspanning opzoeken en ook kunnen ontspannen is belangrijk! Anders zijn het toch wel zeer lange studiejaren
Dat is helemaal waar

Citaat:Daar heb je eigenlijk wel een goed punt. Maar als er geen tijd is voor rijden/poetsen.. omdat er veel gewerkt moet worden om het te kunnen betalen.. Dan is die ontspanning ook weg..
TS Ik zei ook niet dat het een makkelijke keuze was, voor jou. Maar in principe moet je nu alleen kiezen tussen welke stalling, en hoeveel je dan moet werken. Omdat je zegt dat in beide gevallen je pony evenveel te doen krijgt, en dezelfde hoeveelheid aandacht krijgt.
Idd het is op dit moment niet echt ontspanning.
Het onweert hier nu en ze staat nu wel lekker binnen op stal. Terwijl ze bij mn ouders dag en nacht buiten zou staan. Ze kan er wel tegen want ze heeft al 2 winters buiten gestaan, maar toch vind ik het geen fijn idee..
okee ik ben niet moeilijk ofzo hoor