Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hiphopje schreef:ik wilde als klein meisje al altijd 'iets met dieren' doen.
Omdat ik niet aangenomen werd op 'de school' in Barneveld, ben ik maar naar Schoevers gegaan en heb jaren op kantoor gewerkt. Totdat ik door reorganisatie in de ww kwam en via uitzenburo's als typmiep werd ingezet, heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben nu dolgelukkig als hondentrimster, heb mijn eigen salon en ben lekker eigen baas! Heerlijk.
Jenny__ schreef:hiphopje schreef:ik wilde als klein meisje al altijd 'iets met dieren' doen.
Omdat ik niet aangenomen werd op 'de school' in Barneveld, ben ik maar naar Schoevers gegaan en heb jaren op kantoor gewerkt. Totdat ik door reorganisatie in de ww kwam en via uitzenburo's als typmiep werd ingezet, heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben nu dolgelukkig als hondentrimster, heb mijn eigen salon en ben lekker eigen baas! Heerlijk.
Wat leuk om te horen. Fijn dat je nu toch hebt wat je wilde!![]()
Hoe kan het dan dat je niet aangenomen was bij Barneveld?
Allemaal bedankt voor jullie reactie.
Pollewoppy schreef:rakni schreef:ik ben docent dierhouderij en dat vind ik heel leuk om te doen!
Hier nog één.
Erg leuk om je kennis over te kunnen brengen. Het contact met je leerlingen in combinatie met dieren is super!
Jildau schreef:Elvira24 schreef:Ik werk als inspecteur bij de DB en ik train paarden voor mensen..
Dat lijkt me echt 1 van de gaafste banen die bestaat, bij de DB. Zou je me willen vertellen welke opleiding je hebt gevolgd en hoe je erbij bent gekomen?