Welke hippe schoen voor verpleegkundige?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: Welke hippe schoen voor verpleegkundige?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 22:03

Hey die site kende ik nog niet Storm!!
Ik ga eens even rondneuzen!!

Marieke; ik loop liever niet op open schoenen :n .. Al zijn ze natuurlijk wel reuze hip ;)

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:06

WolinLotte schreef:
M'n Crocs waren ook niet handig met douchen, liep de hele dag met natte sokken. Wat dat betreft zijn die Wolky's die ik nu heb wel ideaal.

Welke ecco's heb jij HelgaV?

Pfoeh, goeie vraag. Ik loop er al zeker 2,5 jaar op. Het zijn in ieder geval van die soort leren schoenen waarin je geen natte voeten krijgt!! Ik doe ze in ieder geval niet meer weg. Wat een heerlijke schoenen!!!

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:07

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:08

Reeboks misschien? Ik denk dat je daar wel lekker op kunt lopen/mee kunt werken. Tenzij ze niet zijn toegestaan ofzo :P

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 22:08

Zelf loop ik graag op birkestocks, daar kan ik voor mezelf de hele dag op lopen. En kunnen me voeten luchten :P Heb ze in het groen met oranje bloemetjes enzo.
Nadeel is wel dat alles direct op je voeten valt :') en ik heb de teenslippers dus sokken kan ik er niet in dragen :P

Verder zijn allstars wel hip.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 22:08

Ik liep op de kinderafdeling ook met gekke beesten aan m'n keykoord en had fleurige sokken :+ . Ik doe dit omdat ik dit gewoon leuk vind :) , waarom ook niet?
Ik ga nu naar een volwassen afdeling, dus die beesten zijn wel weer van mijn keykoord ;) , maar ik wil wel graag vlot voor de dag komen, ik ben pas 20 en ben een enthousiaste verpleegkundige, dat wil ik graag uitstralen.
Achjah, de een vind het belangrijker als de ander en voelt zich prettiger in andere schoenen, ieder zijn meug toch? ;)

Die Wolky's doe ik ook zeker niet weg en zal er zeker nog geregeld op blijven lopen, dat was ook wel echt een super aankoop geweest!! :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 22:10

_Judith schreef:
Reeboks misschien? Ik denk dat je daar wel lekker op kunt lopen/mee kunt werken. Tenzij ze niet zijn toegestaan ofzo :P

Haha en ook deze zijn toegestaan ;)

Ik ga toch ook nog even rondneuzen op de Birkenstock-site..

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:37

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:40

Die zijn leuk!!!! :oo

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:45

Haha je hebt ze ook nog met een paardje een leeuwtje en geloof ik een poes... maar ik kan ze bijna nergens vinden!

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 18:56

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:58

Leuk om te lezen dit! Had er eigenlijk niet bij stilgestaan dat het kiezen van goed/functioneel schoeisel zo lastig zou worden.
Ga zelf per januari starten met mijn eerste stage, deze zal ik gaan beginnen met croqs.
Maar altijd fijn om hier wat meer suggesties te komen opdoen! Heb er al leuke zijn tussenzitten, vooral die met die beestjes zijn errug leuk :))

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 22:02

Leuk die birkenstocks zeg. Nooit geweten dat er zulke waren. Ik heb nu ook nog van die rare crocs (maar dan wel die met zo'n bandje nog over je voet), maar ik loop dan ook alleen nog maar 10 weken stage.

Ik heb eerst op All Stars gelopen, maar was dan echt versleten aan het eind van de dag.

Lastig om een keuze te maken. Ik ga over 2 jaar als het goed is ook het veld in dus blijf even dit topic volgen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:43

Oh die met die beesten zijn echt té geweldig :D
Jammer dat ik geen reden heb om ze aan te doen hihi want ze zijn wel lomp voor dagelijks gebruik naar school etc :')

merensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:52

http://www.hovo.nl/hovoshop/

Op deze site zijn ook heel veel schoenen te vinden. Ik bestel ze daar zelf (ik heb altijd schoenen die open zijn aan de achterkant anders krijg ik blaren op mijn arme hielen).
Linnen schoenen zoals allstars zijn mega onpraktisch. Ik werk in de dialyse en als je ziet wat je wekelijks over je voeten uitgespetterd krijgt....
Iets wat schoongemaakt kan worden en met een goed voetbed als je over een paar jaar ook nog een rug en voeten wil hebben zou ik denken.
En wat ik ergens las op de vorige pagina: mijn werkschoenen draag ik never nooit niet buiten het ziekenhuis, bah.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 18:01

Ik denk dat ze bedoelt... waarom niet net zulke hippe schoenen als waar je buiten loopt, ook op je werk ;) . Want ik loop ook zeker niet op schoenen in mijn eigen tijd waarmee ik op de afdeling heb rondgebanjerd.

Die Birkenstocks zijn leuk, maar ik vind ze niet zo origineel meer ;) , ik ken zoveel mensen die er op lopen. Ook maakt het mij heel erg lomp.

Ik heb hele leuke Nike's gezien, leuk glimmertje en sportief. Ik ga vrijdag even in de stad kijken hoe ze mij staan en hoe ze lopen. Ik ga samen met een collega even rondneuzen naar nieuwe werkschoenen.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:05

Storm76 schreef:
http://www.nursesdna.nl/
Deze site is speciaal voor jonge en modebewuste verpleegkundigen :)

Hier heb ik mijn klompen ook vandaan.
Ik wilde geen stoffen of suede schoenen of klompen. Ook niet te open zoals crocs of
van die slipper dingen. Ik werk op de spoed eisende hulp en heb geen zin dat er allemaal
lichaamsvloeistoffen tussen mn tegen sijpelen of in het stof van de schoen gaat zitten.
Mijn klompen staan niet meer op deze site, maar ik heb witte met glitters en allemaal kleine
bloemetjes.
Krijg er heel vaak complimenten over en ze lopen ook super!

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:08

Ik zou gewoon op witte nike's gaan..... die lopen heeeeerlijk!!!