Ik hb van die kaft hoezen Die hoef ik er alleen omheen te doen en gaan niet kapt
L_ola
Geplaatst: 30-08-09 14:22
Ik heb lichtblauw cacharel papier met bloemetjes, heb mijn boeken gelukkig al gekaft, ik vind dat echt een rotwerkje. 4 havo.
Corelli
Geplaatst: 30-08-09 14:24
Op de middelbare school had ik huurboeken en die heb ik altijd wel gekaft, puur om ze netjes te houden Kocht bij de V&D altijd effen kaftpapier in twee of drie knalkleurtjes en liet mijn oma dan kaften Vond ze hartstikke leuk en handig voor mij
Nu op de uni heb ik koopboeken die bijna nooit meehoeven, dus die krijgen ook geen kaft
Eleionomae
Geplaatst: 30-08-09 17:14
ik kaft mn boeken met inpakpapier van de action Zit op het hbo en heb het altijd gedaan
Nadine
Geplaatst: 30-08-09 17:19
Ik kaft mijn boeken eigenlijk altijd, en iedereen doet het altijd hier. Ik ga nu naar 5vwo en heb pipstudio, oilily en replay and sons kaftpapier. (is wit met lichtroze). Lekker druk, en misschien niet echt stoer als je naar de vijfde gaat, maar het intresseert me echt niets haha. Ik had ook echt drie rollen nodig, ik moest 19! boeken kaften. Bij ons kaft dus altijd iedereen z'n boeken, maar het zijn dan ook huurboeken.
Ik gebruik de restjes van voorgaande jaren en dat zijn gewoon kleurtjes. Oranje, geel, blauw, roze.. dat soort dingetjes. Ik zit in 5vwo.
Hanmar
Geplaatst: 30-08-09 20:18
5gymnasium, en ja, ik kaft mijn boeken Heb Pipstudio-achtig papier van de V&D, iets rustiger en iets minder druk. Het zijn huurboeken en daarnaast raak ik ze anders standaard allemaal kwijt, dus ik zorg ervoor dat ze herkenbaar zijn. Volgend jaar kaft ik gewoon met alle restjes van vorige jaren.
2mbo Nee ik ga ze niet kaften, deed ik in de 3e van het vmbo al niet meer.. boeken kaften is niet voor mij weg gelegd.. mn zusje deed het altijd voor me
ik kaft ze wel, moet van moeders. alleen kan ik het zelf nog steeds niet. vorig jaar heb ik 't wel geprobeerd maar het lukte telkens niet. was wel zonde van het kaftpapier. mijn moeder doet het dus
Springruit06
Geplaatst: 30-08-09 23:16
Zilver/Donkergrijs kaftpapier.. ben van plan op hbo te kaften met doorzichtig plak papier.
Ik kaft mijn boeken ook altijd. Is alleen mislukt dit jaar. Dacht dat ik aan 2 rollen wel genoeg zou hebben. Vorig jaar namelijk wel. Zit nu in 4 havo...
Dus mijn boeken zijn nu blauw, groen, paars en rood met stipjes...
Poeh, dat is lang geleden! Op de middelbare school was het verplicht, dan zat ik altijd samen met mijn broer of met een vriendin te kaften, vond het eigenlijk best leuk. Nu ik mijn boeken zelf koop doe ik het niet meer.
Kaften, vreemd woord eigenlijk als je het zo vaak leest...
MarloesV89
Geplaatst: 31-08-09 19:28
dorientjuh schreef:
Geen kaftpapier meer voor mij. Al vond ik het altijd wel leuk hoor, kaftpapier. Iemand had het hier over kinderachtig; een klasgenootje heeft een Barbapapa etui. Super leuk haha. Ik ga nu overigens naar het derde jaar van mijn HBO opleiding.
En het blijft een schitterende etui!
StillAngel
Geplaatst: 31-08-09 19:31
hafjelinger schreef:
Ik hb van die kaft hoezen Die hoef ik er alleen omheen te doen en gaan niet kapt
heb ik ook ! de klas vond het zeer interessant gingen er aan zitten trekken enzo. maar neehoor dat gaat niet zo snel stuk
2havo, ik heb lichtroze, donkerroze, groen, blauw&replay
MarChak
Geplaatst: 31-08-09 22:55
M'n eigen HBO boeken heb ik nooit gekaft, wel vanmiddag die van m'n dochter (3 vmbo), Victoria Francis en Eckö Unltd. met als extra bescherming zwart geffi-tape om de hoeken en rug.