Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), ik leer ook erg makkelijk en verlies daardoor ook makkelijk mijn interesse.
) 

Citaat:Wel jammer trouwens dat er op westerngebied weinig is, dat is toch ook wel een groeiende sport waar behoefte is aan opgeleide instructeurs.
, dat kan in je eigen tempo, en wanneer je tijd hebt etc. Je hoeft ook niet ergens naar toe te reizen, behalve naar je dvd speler en je paard

Ik vind een lesgeefpapiertje wel belangrijk, daarom heb ik toch voor de basiscursus gekozen. En hij is betaalbaar.
), maar wel onwijs leerzaam. Wel een beetje intimiderend voor een echte recreatie-ruiter als mij, ik ben dan als de dood dat ik daar met allemaal Z-ruiters zit en dan echt de kneus van de groep ben.
De komende tijd staat er niet echt iets op de agenda waar ik wat aan heb, maar hij is toegevoegd aan mijn favorieten! 

Ik moet zeggen dat ik het zelf ook nooit heb uitgeprobeerd, maar wat ik ervan gezien heb op demonstraties vind ik ten eerste erg commercieel, en ten tweede meer trucjes dan echte communicatie. Maar nogmaals, dat is gebaseerd op wat ik in demo's gezien heb, dus ik ben bepaald geen expert ofzo.
Ik heb level 1 op dvd, het roept een grote nee bij me op. Ik vind hem irritant en zijn vrouw ook. Maar, laten we het leuk houden hier, ieder zijn mening :
. Misschien maar eens een opfriscursus doen.