Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
anjaenrene schreef:Dat is met bijstand, zij zal gewoon WW krijgen en dan mag je best een paard etc hebben.Hohoi, Je moet er even rekening mee houden dat je je paard waarschijnlijk op een ander naam dan jezelf moet zetten want volgens mij moet je als je een uitkering gaat aanvragen eerst je eigen vermogen opmaken! Dat zijn bij jou dus je huis, paard en auto.
_Nadia_ schreef:anjaenrene schreef:Dat is met bijstand, zij zal gewoon WW krijgen en dan mag je best een paard etc hebben.Hohoi, Je moet er even rekening mee houden dat je je paard waarschijnlijk op een ander naam dan jezelf moet zetten want volgens mij moet je als je een uitkering gaat aanvragen eerst je eigen vermogen opmaken! Dat zijn bij jou dus je huis, paard en auto.
WW betaal je voor terwijl je werkt, dat is dus gewoon je "eigen" geld.
LadyJ schreef:Silfre;
Hier kan ik wat mee goed idee om samen een advocaat te nemen. Moet ik eens overleggen,, morgen komt een collega al naar me te om een en ander te bespreken.
Hoop dat het nog 2 a 3 maanden duurt dan kkan ik tenminste om me heen kijken naar ee baan, is op dit moment niet echt veel, maar ja desnoods neem ik een tussentijdse baan