Zwanger: hoe vertel ik het mijn baas?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:55

XoNo schreef:
Gewoon gaan zitten en zeggen dat je goed nieuws hebt en dat even wil delen :D

Niet dat ik verstand heb van die mededelingen, maargoed, als je er zelf blij mee bent en trots op bent, dan moet je het ook zeker zo brengen! :) Als je het aarzelend en met samengeknepen reet gaat staan vertellen, dan denkt je baas dat er stront aan de knikker zit :D

Hahaha, ik moet echt lachen, als je je billen samenknijpt dan bestaat er idd het risico dat er stront aan de knikker blijft plakken, hahah, sorry, offtopic, maar ik vind het echt super!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 14:56

XoNo schreef:
Als je het aarzelend en met samengeknepen reet gaat staan vertellen, dan denkt je baas dat er stront aan de knikker zit :D

Jeeeeeeeeeeezus, Xono!! _O- _O- _O-

Avaluna; ik vind mijn baan hier niet leuk nee, daarom vind ik het prima om het 'af te maken' tot aan mijn verlof en om alles netjes te regelen tot die tijd, dan werkt het twee kanten op. Mocht hij besluiten om me aan dat jaar te houden dan vind ik het ook prima, ga ik zelf op zoek naar een andere baan na mijn verlof en kom ik hier nog maar parttime werken zonder dat hij dat wil. We moeten elkaar een beetje tegemoet komen :)

Chubby; dat kan ook nog ja, zal hij blij mee zijn! :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:58

Oké, dacht dit al te merken ;) .
Ik vond mijn werk destijds ook niet zo heel geweldig en ben ondanks dat ik gewoon mocht blijven, dan ook niet gebleven ;) .

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:58

Vind je hem niet leuk gevonden? :')

Oooh, als je het OOK nog eens niet leuk vind, dan zou ik dat contract gewoon niet tekenen, dat is toch in principe ook einde dienstverband en dus ww? :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 14:59

XoNo schreef:
Oooh, als je het OOK nog eens niet leuk vind, dan zou ik dat contract gewoon niet tekenen, dat is toch in principe ook einde dienstverband en dus ww? :D

Nee, dan weiger je het zelf en heb je geen recht op WW. Ik heb het getekend en wil best tot januari hier werken hoor :j

XoNo

Re: Zwanger: hoe vertel ik het mijn baas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:21

Ik hoop dat je baas je nieuwe contract wil verkorten :D Hij is toch al op de hoogte van je plannen om dichterbij huis te gaan werken toch? Dan komt het vast niet als verrassing :)

Daphna

Re: Zwanger: hoe vertel ik het mijn baas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 19:31

Gefeliciteerd :)

Niet te druk over maken. Ik denk dat als je binnen de eerste week aan je werkgever het goede nieuws verteld, je werkgever wel zal aangeven hoe en wat,