Wat zijn jullie plannen na de zomervakantie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:04

Ik ben 2 maanden terug arbeidsongeschikt verklaard wegens cvs. Ik ben nu heel goed bezig met mezelf, gun mezelf echt rust etc, en ik ga hele kleine stapjes vooruit. Na de zomervakantie wil ik echt even gaan kijken hoe ik me precies voel en wat ik aan kan. Dan wil ik eens gaan kijken of ik misschien een uurtje per week vrijwilligerswerk kan doen in een bejaardenhuis ofzo. Daar zoeken ze vrijwilligers voor 1 of 2 uurtjes per week.

willeke_x

Re: Wat zijn jullie plannen na de zomervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:18

Na de vakantie begin ik gewoon weer met werken en ik start een avondcursus graduaat rechtspraktijk. Heb er echt enorm véél zin in!

_Deco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:25

Na de vakantie (heb geen vakantie maar doe een waarneming) ga ik beginnen met de cursus van happy-athlete. Heb er superveel zin in!
En mocht er iemand afmelden voor de opleiding osteopathie voor dieren doe ik die er gelijk achteraan, anders wordt het volgend jaar. Verder hoop ik een leuke baan te vinden!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:43

Verder met het dan laatste jaar van mijn deeltijd studie en werken aan mijn afstudeerproject. Dus volgend jaar ben ik hopelijk klaar met school als het goed verloopt. Ik weet nog niet of ik verder ga studeren of niet...
Verder ga ik lekker werken (heb net een nieuwe baan).
Verder wil ik in het najaar nog eens met mijn vriend een paar dagen eruit (als dat erin zit..).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 16:47

Een beetje rondhangen in London en wat aan mijn persoonlijke ontwikkeling doen

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:10

Na de vakantie start ik met de opleiding Paraveterinair, begin aan mijn rijbewijs & heb een nieuwe baan :)

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:55

Na de vakantie start mijn examenjaar, ik krijg vanaf begin augustus een bijbaantje en daarnaast nog lekker naar de paarden.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 00:39

[LZP] > [STW]

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:38

Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk na de zomervakantie of ergens in augustus al weg als aupair, had ook een gezin maar dat ging niet meer door...
Dus nu is het wachten nog op een gezin, en dan ga ik voor een jaar als au-pair naar wss Italië of Spanje. :D En tot die tijd werk ik in de AH. :+

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 15:56

Na de zomervakantie ga ik verder met mijn 3e jaar van de PABO. Ik moet dan kei en keihard werken om al mijn achterstallig werk van het 2e jaar in te halen. O:)
Want halverwege het schooljaar (februari) vertrek ik voor 3 maanden naar Suriname.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:02

Ik ga naar 3 Atheneum :+

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:12

Ik ga naar 5Gym, wat inhoudt dat het wat school betreft allemaal wat zwaarder wordt, ook dankzij het profiel dat ik heb gekozen... Ik heb er zin in, dat wel, maar het wordt ook wel heel hard werken. :D Verder wil ik een bijbaan gaan zoeken, zodat ik wat geld kan sparen en zo. En voor de rest ga ik dit jaar besteden aan het proberen uit te vinden wat ik ná mijn middelbare school wil. Daar ben ik nu, in de vakantie, ook al een beetje mee bezig maar ik ben van plan om aan het einde van mijn vijfde jaar een idee te hebben van wat ik wil gaan doen. Ik wil studeren, maar waar, wat en hoe weet ik nog niet. Ik kan niet kiezen...
En dat is dus wat ik hoop dit jaar een beetje te gaan doen. :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:28

Ik ben 25 jaar en ga na een paar jaar weer terug naar de schoolbanken om SPW 3 te gaan studeren. Ik heb niet zo lekker in mijn vel gezeten een tijd terug maar voel me nu weer een stuk beter :D Ik ben echt blij dat ik deze kans krijg en neem hem ook met beide handen aan. Verder hoop ik echt een zaterdag baantje te vinden aangezien ik over 2 jaar een Jillaroo cursus in Aussie wil gaan volgen :D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 15:08

Ik ga naar 4VMBO, het examenjaar. Dat gaat flink zweten worden. Ook wil ik me orienteren op wat ik wil ga doen, daar heb ik straks tot maart de tijd voor. :) Ook ga ik opzoek naar en bijbaantje, iets extra's is niet mis hoor :)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 10:36

Ik ga na de zomervakantie beginnen aan een HBO en dan wel de lerarenopleiding Engels in Zwolle.

Neptunus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:07

mijn plannen:

cursus afronden die ik op dit moment volg ( volgend jaar voorjaar afronden is het doel ).
vandaag heb ik te horen gekregen dat ik mijn nieuwe functie op mijn werk behoud , en dit word dus voortgezet (en ben daar heel gelukkig mee ).
dan wil ik na de cursus die ik volg de opleiding spw 4 activiteiten begeleiding gaan beginnen ( ook volgend jaar ergens, ben rond aan het kijken voor de geschikte school/thuisstudie )

na mijn vakantie zet ik dus alles gewoon voort , en dan volgend jaar nieuwe plannen.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 13:07

na de vakantie ben ik brugpieper :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 15:40

Ik begin mijn 3e jaar van HBO MWD en ga een jaar lang stage lopen in een opvanghuis voor ex-psyxhiatrisch patienten. Ik verwacht dat het een zwaar jaar gaat worden, 3/4 dagen stage en 1 dag school, maar het wordt ook een hele leerzame tijd :j

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 16:53

Ik hoop na de vakantie een baan te hebben en weer in een ritme te komen. Het is heerlijk hoor zo niks doen (net gestopt met school), hele dag bij de paarden te zitten, maar op een gegeven moment wil ik weer verder met mijn leven haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 17:01

x
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-02-22 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 18:41

Na de vakantie ga ik beginnen aan mijn fulltime stage bij een touroperator. Dit gaat 38 uur in de week worden (40 urige werkweek en in de 5 maanden dat ik fulltime stage loop dus 10 vrije dagen)

Kanttekening is dat ik mijn huidige bijbaan behoud, in de slagerij.

Ik ga een halfjaar tegemoet van 50 uur in de week werken, echt een hele zware word dat voor mij. Ik ben namelijk ten eerste helemaal niet gewend dat ik zo lang op kantoor zit (touroperator = kantoorwerk, weinig direct contact met de klant)

Word lekker druk, maar het 'moest', anders kan ik niet blijven paardrijden :Y)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 21:45

Na de vakantie ga ik eindelijk beginnen met de studie Geschiedenis aan de universiteit.
Na eerst VMBO gedaan te hebben, toen HAVO en toen een jaar HBO ben ik er klaar voor!
Heb er zo lang op moeten wachten ben echt blij dat ik mijn 'doel' heb gehaald.
Al is het ook best wel eng dat ik nu eindelijk bij mijn doel ben.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 15:56

Ik ga als alles mee zit de deeltijd opleiding voor doktersassistente doen op het ROC in Groningen, als het tegen zit staat me eerst een operatie te wachten en begin ik ermee in Februari, nog even onzeker dus

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 10:27

Na de vakantie ga ik mijn laatste jaar van het HBO in. Zodra ik mijn diploma heb (waars. in juli) dan ga ik werk zoeken :)
Verder wil ik rond mijn afstudeertijd een auto kopen!

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 19:02

Ik ga beginnen met mijn versnelde studie journalistiek aan het Windesheim in Zwolle. Heb er echt heel erg veel zin in :D
Verder hoop ik een leuk paardje te vinden om te verzorgen, maar dat is natuurlijk even afwachten.