Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Waarom kijk je niet bij de supermarkt oid of spreek je een folderlo(o)p(st)er niet aan? Je moet niet zoveel eisen aan je werk stellen hoor!
Zoals beestenfreak zegt: bollen pellen, bessen plukken etc. met een vriendin, is hartstikke gezellig. En als het dan iets minder verdient is dat toch geen ramp?
Niinatjuh schreef:k vind het gewoon eng, om met onwijs veel mensen te staan die ik niet ken, in een kas.
Je leert ze vanzelf kennen en dan zijn het geen vreemden meer voor je. Dit kom je toch altijd in je leven tegen, niet overal waar je komt zijn bekenden.. Niinatjuh schreef:k vind het gewoon eng, om met onwijs veel mensen te staan die ik niet ken, in een kas.
. Welshcobfan schreef:daar leer je alleen maar vanEven erdoor heen bijten en dan zul je zien dat het wel meevalt
Niemand vindt het leuk om in een onbekende groep te zitten, dat geldt voor hun ook. Jullie zitten allemaal in hetzelfde schuitje.
altijd leuk, vrienden maken! 

melsh schreef:Ik verdien nu trouwens nog steeds niet veel meer dan 21 euro voor 7 uur werken, en ik ben 16!
Het minimumloon is gewoon heeeeeel weinig, en in crisistijd vind je echt nergens werk dat beter verdient dan het minimumloon...

malih schreef:melsh schreef:Ik verdien nu trouwens nog steeds niet veel meer dan 21 euro voor 7 uur werken, en ik ben 16!
Het minimumloon is gewoon heeeeeel weinig, en in crisistijd vind je echt nergens werk dat beter verdient dan het minimumloon...
ik verdien ruim boven het minium loon ik verdien met 7 uur werk 63 euro.