Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
vond ik wel heel attent van haar.Veerle90 schreef:ik ben volgens mij de ergste klant die je mar aan de kassa kunt hebben:P
Haaalllloooo:)
Hoi
*heel verhaal*
Dat is dan ...,45
Ooh dus je wilt zeker 45 cent erbij hebben dat kan hoor geeeen probleem..
Bedankt..
DOoeeei fijne dag nog verdeeer!
(ik be nzoo vrolijk aan de kassa, vooral als er zo'n stuk chagarijn zit:P)
"Dat de kassa het niet pakt, daar kan dat meisje niets aan doen en u moet maar gewoon netjes wachten!"
Ik voelde me best opgelaten, ik doe niets raars en die man was niet een boos dat het wat langer duurde, maar toch was er een ruzie in die rij

Yessy schreef:Als ik dit soort topics lees voel ik me echt de perfecte klant. Ik zeg altijd gedag (ook als ik alleen een pissige blik terugkrijg, net of ik t kan helpen dat zij daar werkt), probeer m'n geld zo te geven dat ik niet 4,95 moet terugkrijgen en blijf vriendelijk en geduldig ook als er wat mis loopt...
En bel niet bij de kassa, als ik daarheen een telefoontje krijg zeg ik altijd dat ik zo terugbel
Gisteren had ik een cassiere, ik denk dat ze ongesteld moest worden ofzo
Rebeccaa schreef:Ik zeg ook geen 'hoi' en 'doei' tegen cassiéres hoor.
Ik vind dat wel zo sociaal, om even te groeten. Al is het maar als antwoord, want de meiden bij de Appie begroeten ook keurig elke klant met goedemorgen/-middag/-avond 

dus ik ben ook zo'n klant met alleen maar 50 euro. Sterker nog, ik reken soms expres even iets kleins af met een briefje om weer koffiemuntjes te hebbe
En tja, ik doe boodschappen als ik daar tijd voor heb, niet wanneer het de kassière het het beste uitkomt 

Sonja schreef:Rebeccaa schreef:Ik zeg ook geen 'hoi' en 'doei' tegen cassiéres hoor.
@Muisbal... Als jij dan ff zorgt dat er kleinere biljetten uit de flappentap komen...
Maar bij sommige automaten heb je biljetkeuze 

Vind het zo hinderlijk als je snauwerig reactie krijgt van de kassadame! Ben ik heeeeel sociaal en vriendelijk terug (door bv te zeggen: ik hoop dat uw dag ook goed gaat worden!)
huh , maar ik had gelukkig snel door dat het om die korting ging. Volgende opgaven was om hem duidelijk te maken dat de korting er nog van af moest. Ik heb maar mijn hand opgestoken om het stil te krijgen, vervolgens snel de bonus erover heen gehaald en het bonnetje laten zien. Gelukkig begreep hij het toen wel.