Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Zsazsa_ schreef:met mij 40 andere voor dezelfde baanWord er dan maar is uitgekozen...
mo_van_dijk schreef:Ik neem nooit ontslag voordat ik een contract bij een nieuwe wergever heb getekend. Je kan jezelf alleen maar in de vingers snijden, maar af en toe ligt het op het puntje van mijn tong, hoor
crossmonster schreef:Er zijn zat banen, maar ja dat zijn wel banen die wellicht "beneden je niveau" zijn.
In de paarden : forget it.
Vreemd trouwens dat er zoveel sollicitaties zijn, ik heb nooit problemen gehad met het vinden van een paardenbaan.
Wel heb ik problemen gehad met het belachelijke loon en niet uitbetalen van de overuren....
Tip: kijk eens in een andere sector, komende jaar zal het toch nog knudde zijn in de leukere sectoren, en geld moet er toch binnenkomen, dus kijk eens in de schoonmaak zoals iemand al oppert.
Of kijk eens in de agrarische sector (wel zwaar!)
Werk zat, maar je zult wel daarvoor open moeten staan.
liesJ schreef:in de kinderopvang/buitenschoolse opvang is heel veel vraag.. ook in zwembaden vliegen de vacatures je om de oren...
en dan kan je binnen organisatie lesgeef diploma;s halen.
kensha schreef:Voor beginners is het handig om in een leer-werk traject te komen om extra ervaring punten op te kunnen doen en om zo sneller aangenomen te worden op verschillende banen.
Alsje studie gaat volgen dan raad ik je aan om ander soort studie bij te doen. Studeren voor maar 1 baan verlies al gauw jou motivatie.
Geloof mij, want ik heb dat ook gehad.