krantenwijk en ziekworden = Drama geworden... wie kent dit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solaria_Liz

Re: krantenwijk en ziekworden = Drama geworden... wie kent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 05:09

ik heb net mijn tassen ingeleverd en weer naar huis gegaan. heb dus geen krantenwijken meer.... :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 06:24

zit even mee te lezen, maar waar heb je dan al die enorme uitgaven van? Ik bedoel met 300 euro in demaand zou ik het nog redelijk redden, endan hbe je nog 2 baantjes ernaast...

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:47

Goede actie Happy_Liz. :)

Ik heb wel ervaring met ziek zijn vs kranten, maar zo te horen zou een ander depot sowieso geen kwaad kunnen. ;)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:52

Mijn broertje lag in het ziekenhuis met een blindedarmontsteking. Kon dus ook zijn folders niet lopen. Die vrouw had totaal geen begrip ervoor, hij moest het doen, het was zijn verantwoordelijkheid, blablabla. Na een half uur belde ze terug met de mededeling dat mijn broertje per direct ontslagen was, omdat hij zijn verantwoording niet nam en te snel thuis bleef en zo werkten ze daar niet..
Vond mijn broertje niet erg, want hij wilde al gaan opzeggen, omdat hij een fulltime baan kreeg en er geen tijd meer voor had.Echt te erg voor woorden dat mensen er tegenwoordig weinig begrip voor hebben als je eens een keertje niet kan. Als je iedere week afzegt oke, maar anders..

Goed dat je je tassen heb ingeleverd vind ik!

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:53

Hoe is het verlopen dan?
Heb je tijdens het gesprek gezegd ik kap ermee, of gewoon je tassen heengebracht en opgestapt?

Wil nog wel even zeggen dat ik je ouders wel enorm vreemd vind; als ik tegen mijn vader zou zeggen dat mijn baas zulke dingen tegen mij zei was mijn baas nog lang niet jarig!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:20

Ben ook benieuwd hoe het gesprek is gegaan, heb je nu een maand geen salaris ofzo? (omdat je eigenlijk een opzegtermijn hebt, maar je tassen al hebt ingeleverd).

Heb je al rondgebeld voor een nieuwe krant? (of wat anders natuurlijk)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:25

Ja ben ook benieuwd,ik vind het zo ie zo raar dat een bezorger zelf een vervanger moet regelen.Dat moet ik wel,maar bij ons wil niemand de krant doen dus dat wordt lekker van de zomer.

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 17:51

Ik kwam daar op het Depot aan en vroeg direct aan mijn depothoudster van: Goh, wat heb ik gehoord, jij wou met mij praten. Zij sprong meteen de lucht in en begon te schreeuwen waar alles op sloeg enzo. Dus ik begon terug te bekken met dat ik geen vrij mocht terwijl ik met koorts thuis zat enzo.. Toen zei ze dus dat ik mijn grote mond moest houden en ik antwoorde met nee dat doe ik niet. :(
Haar reactie daarop was dat ik dan maar moest opdonderen. En toen zei ik doodleuk, dat was ik al van plan.. Kom alleen de tassen brengen. :+ .. En toen stond ze daar met een open mond, want dat had ze dus nooit verwacht van lieve Ikke die normaal alles pikt :P :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:54

Wie denkt dat mens wel dat ze is joh, zo tekeergaan tegen een volwassene! Grote mond houden... en zan zelf haar scheur opentrekken?!?

Ik had precies hetzelfde gedaan, en nog wat extra's ook. Lekker op zoek gaan naar een andere baan, kijk ook op marktplaats want daar wordt ook nog wel eens wat aangeboden (en kun je pop postcode zoeken).
Trap alleen niet in al dat "thuiswerk" gedoe.

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 18:03

ts,ga je nog actie tegen die man ondernemen i.v.m. toespelingen of laat je het erbij.
hopelijk worden er geen jongere meisjes de dupe van.

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:17

Toen ik je berichtje las dacht ik dat dit werd geplaatst door een 11 jarige, ik was dan ook erg verbaasd toen ik zag dat je 22 bent.

Zelf vind ik het erg raar dat je vader nog naar je werk moet bellen op 22 jarige leeftijd. Het lijkt mij dat je dit soort dingen wel zelf kan regelen? Als je ziek bent, ben je ziek. Als daar geen begrip voor is heb je een hele slechte werkgever en moet je jezelf afvragen of je daar dan ook wel echt wil werken.

Daarbij had ik allang tegen die vieze vent gehad dat ik best met hem de bosjes in wil, maar dan alleen om hem een flinke schop in z'n zak te geven.