Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ach waar hebben we het nou over.......... stel dat die wagen van haar 1 op 10 loopt........ en dat is dan een behoorlijke zuiplap.......
dan kost het haar 30 euro............ en dat vind ik niet echt een groffe investering![]()
![]()
natuurlijk kan je het vragen of het vergoed word, geen probleem......
alleen ik lees de mail als in zijnde eisend of anders kom ik niet........... en dat is niet een handige kop om erop te hebben in deze tijden
suleilitha schreef:TS, dus je gaat er nu gelijk maar vanuit dat je de baan niet krijgt?? Meid pak jezelf bij de haren en pak dit even anders aan, bel die zaak op, vraag naar de persoon aan wie je die mail hebt gestuurd, excuseer je voor de wat botte mail en wie weet krijg je dan het antwoord al voordat je ook maar hoeft te vragen.
suleilitha schreef:TS, dus je gaat er nu gelijk maar vanuit dat je de baan niet krijgt?? Meid pak jezelf bij de haren en pak dit even anders aan, bel die zaak op, vraag naar de persoon aan wie je die mail hebt gestuurd, excuseer je voor de wat botte mail en wie weet krijg je dan het antwoord al voordat je ook maar hoeft te vragen.

Caira schreef:Maar wat vind je er nu zelf van? Als je nog eens terugkijkt naar die mail?
quincy123 schreef:Caira schreef:Maar wat vind je er nu zelf van? Als je nog eens terugkijkt naar die mail?
Mijn email is inderdaad niet netjes opgesteld, aangezien ik op dat moment een beetje versteld stond van het feit dat ik ineens naar Deventer moet, terwijl ik 2 minuten daarvoor telefonisch contact heb gehad met de meneer in kwestie en hij mij vertelde dat ik naar Utrecht kon.
dat vinden werkgevers niet echt erg
ik snap ook wel dat je dan even een )(*@&#^&*@() gevoel hebt. Bel ze gewoon even
essiedepessie schreef:Ik pas mij meestal aan aan de werkgever, mailen zij, mail ik ook. Bellen zij, bel ik ook... rijden ze 300 km om het aan de deur te vertellen, rij ik ook 300 km om het aan hun deur te vertellen...