[ENQ] Vreemdgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:17

Wat is je leeftijd? 15
Heb je een vriend? Ja
Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen en alles wat daarna komt, buiten je partner om afspreken zit op het randje..
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Zoenen wel, derest zou ik echt niet kunnen vergeven.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee, nooit. Zo zit ik totaal niet in elkaar.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Niet mee eens, tuurlijk snap ik dat sommige mensen dat doen, maar als alles goed zit in je relatie hoor je geen 'second love' te hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:07

vemrulz schreef:
Deze enquete is voor school, ik zou het heel fijn vinden als jullie hem even snel in zouden willen vullen!

Wat is je leeftijd? 26
Heb je een vriend?nee
Wat is voor jou vreemdgaan? sex met een ander / een affaire
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Ten eerste moet hij gewoon zorgen dat ik er niet achter kom :+ Al zou ik een langdurige affaire echt not done vinden. Maar ik weet zelf ook niet of ik 100% trouw kan blijven en niet een keer in ga op een leuke flirt. Maar goed, dat zou ik zelf ook niet opbiechten, wat niet weet wat niet deert.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Open relatie? Nee, niks voor mij.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover?Geen problemen mee. Vreemdgaan doen mensen toch wel, met of zonder site.

Alvast heel erg bedankt!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:16

vemrulz schreef:
Deze enquete is voor school, ik zou het heel fijn vinden als jullie hem even snel in zouden willen vullen!

Wat is je leeftijd? 28
Heb je een vriend? ja
Wat is voor jou vreemdgaan? zoenen en meer met een ander zonder dat ik daarvan weet
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? nee, het is me ooit overkomen en ik weet dat ik dit niet kan vergeven omdat ik mijn vertrouwen in mijn vriend dan helemaal kwijt bent.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? nee
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover?Het zal voor sommige mensen best een uitkomst zijn, maar ik vind het triest.

Alvast heel erg bedankt!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:22

-Wat is je leeftijd?
17

-Heb je een vriend?
nee, ik ben nu 2 jaar single

-Wat is voor jou vreemdgaan?
serieus uitgaan met een ander, of met die persoon zoenen of dergelijk lichamelijk contact.

-Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan?
Vergeven wel, maar ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen. En zonder vertrouwen werkt een relatie niet echt he. ;)

-Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven?
Absoluut niet. Voor mij is seks iets speciaals dat je met die ene persoon deelt. Zelf bewaar ik het tot mijn huwelijk, en dan ga ik ervan uit dat mijn partner er ook wel een beetje op dezelfde manier mee omgaat.

-De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover?
Ik vind het sneu. Voor mij is het een teken dat die mensen iets missen in hun leven: mensen die altijd maar meer willen en nooit genoeg hebben, kunnen niet gelukkig zijn. Daarbij geeft het je partner ook het idee dat hij/zij niet genoeg voor je is, en dat soort dingen verwekken minderwaardigheidscomplexen ;) .

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 11:23

[quote="vemrulz"]

Wat is je leeftijd? 20 jaar.

Heb je een vriend? Ja.

Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen, sex met een ander.

Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Nee nooit. Als je vreemdgaat dan zit er blijkbaar toch iets niet goed in de relatie.

Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee.

De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover?
Ik vind dit een walgelijke en lage site.

quote]

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:28

Wat is je leeftijd? 19
Heb je een vriend? Ja
Wat is voor jou vreemdgaan?Zoenen, sex etc. Maar fantaseren over een ander vind ik ook al vreemdgaan.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Zou ik zo niet over kunnen oordelen.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Absoluut niet.
De site: www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Ik vind het belachelijk.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:20

vemrulz schreef:
Wat is je leeftijd? 30
Heb je een vriend? ja
Wat is voor jou vreemdgaan? niet alleen in gedachten maar ook in daad vreemdgaan. Dus dat kan al een afspraakje zijn waarbij niks gebeurd maar wel gevoelens zijn.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? ja, wij hebben een kind en dat gaat voor.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? nee, ik ben erg jaloers.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Moeten ze zelf weten, zolang mijn eigen vent er maar niet op staat ;)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 11:47

Wat is je leeftijd? 22 jaar
Heb je een vriend?Ja
Wat is voor jou vreemdgaan?Zoenen en verder. Maar ook stiekeme afspraakjes maken.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Nee. Als het echter alleen om stiekeme afspraakjes gaat (dus niet zoenen enzo) dan wel. Gaat hij verder, dan is het zonder pardon tot ziens. Ik zou hem nooit meer kunnen vertrouwen. Zal altijd het wantrouwen hebben. Waarschijnlijk ga ik hem ook controleren, dat is dus absoluut niet gezond in een relatie. Vandaar, tot ziens!
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee! Moet er niet aan denken dat iemand anders geniet van mijn vent! bah zeg! sleep die vrouw er dan af om haar vervolgens te verbouwen :Y) :P Nee zonder gein, dit vind ik serieus niet kunnen. Dit is iets intiems wat je met z'n tweeën deelt.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Gatver zeg! Hoe makkelijk kun je vreemdgaan maken? Als mensen hun relatie zo'n sleur vinden, praat er dan over! Werkt het niet? ga dan netjes uit elkaar. Wat een walgelijke site! Als mijn vriend zich alleen al aanmeld hier is het tot ziens.

Tamara

Re: [ENQ] Vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 12:02

Wat is je leeftijd?
22 jaar

Heb je een vriend?
Ja

Wat is voor jou vreemdgaan?
Zoenen en alles wat verder gaat dan dat. Maar ook een date met iemand waar gevoelens voor zijn, zeker als dat stiekem gebeurt.

Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan?
Dat hangt er heel erg vanaf maar ik denk dat het altijd tussen ons in zal blijven staan en dat ik het nooit écht kan vergeven en vergeten. Dus nee, ik denk niet dat ik het hem zou kunnen vergeven...

Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven?
Absoluut niet :n Voor mij staat seks niet los van de liefde en dus vind ik het volledig ongepast om zoiets te doen...

De site: www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover?
Vreselijk... Ik vind het heel erg dat het op die manier gemakkelijker gemaakt wordt om vreemd te gaan. Als ik idd mijn vriend hierop terug zou vinden dan kan ie gelijk vertrekken...

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 22:59

Wat is je leeftijd? 17

Heb je een vriend? Ja

Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen en verdergaan enz. en afspreken met een ander meisje vind ik niet vreemgaan maar accepteer het niet dus valt het eigelijk toch onder vreemdgaan.

Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Nee

Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee

De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Als hun zich er goed bij voelen moeten ze dat vooral doen, maar vind het niks.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 01:49

vemrulz schreef:

Wat is je leeftijd? 23
Heb je een vriend? ja
Wat is voor jou vreemdgaan? Alles wat mijn vriend als niet fijn beschouwd tussen mij en de omgang met andere mannen. Alles wat verder gaat dan kijken. Buiten hem om afspreken, flirten, aanraken...
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Als iemand anders met hem zou hebben geflirt en hij dat zelf niet begonnen is zou ik daar geen probleem mee hebben. Aanraken als in schouders masseren is het randje. Zoenen zou ik absoluut niet vergeven.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Zo zou ik wel kunnen leven, maar dat zou ik absoluut niet willen.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Walgelijk...

Alvast heel erg bedankt!

BentJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:41

Wat is je leeftijd? 16
Heb je een vriend? ja
Wat is voor jou vreemdgaan? zoieso zoenen en verder.. Maar ook stiekem 'foute' smsjes sturen. Afspreken alleen met een meisje vind ik ook niet oké. Ook veel aan elkaar zitten enzo ookal is het met kleren aan, ben ik niet zo van gediend.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Heb altijd nee geroepen, maar het is toch helaas ja. Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Zoenen, heb ik één keer door de vingers gezien. Ook het veel afspreken met een meisje en aan elkaar zitten, wat ik eigenlijk vreemd gaan vind, heb ik een keer vergeven. Maar ben het niet meer van plan te vergeven als er nog ooit iets gebeurd
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Ik zou het niet willen, maar ook absoluut niet kunnen.
De site: www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Belachelijk

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:47

Wat is je leeftijd? 20
Heb je een vriend? Nee
Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen en de verder dan dat.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Nee nooit
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee
De site: www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover?
Belachelijk

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:37

Wat is je leeftijd? 22
Heb je een vriend? ja
Wat is voor jou vreemdgaan? het contact aangaan met iemand van het andere geslacht, waarbij het contact, op welke manier dan ook, tot doel heeft de plaats van de 'ander' in te nemen.
Beetje raar verhaal misschien, maar laat ik het zo stellen dat voor mij de grens van vreemdgaan heel laag is.

Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Vooraf nooit te voorspellen, maar ik denk van niet. Welke vorm van vreemdgaan het ook is.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Wanneer 2 geliefden samen overeen komen dat dat in de relatie is toegestaan, is het prima. Voor mij is het geen optie.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 17:42

Wat is je leeftijd? 15
Heb je een vriend? nee
Wat is voor jou vreemdgaan? zoenen en de dingen die er na komen
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan?
Ik denk het niet, het schaadt toch je vertrouwen in elkaar. En je voelt je wel gebruikt.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee, ik zou dat echt niet kunnen nee.
Apart, maar als je het nodig bent..... :=

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 18:55

Wat is je leeftijd? 15
Heb je een vriend? Ja
Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen en verder.. maar ook echt je vriend/vriendin laten stikken telkens voor dezelfde andere persoon, liefde daarvoor voelen, en zwoel bij elkaar zitten en alles.. maar zo ben ik dan.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Nee.. forget it.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Hahum.. Nooit dat ik dat kan, überhaupt dat ik dat wil! Ik wil de liefde maar met 1 iemand delen, niet met een ander. En sex wil ik ook alleen maar doen uit werkelijke liefde, niet 'omdat ik eens een ander wil'..
De site: www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Sick.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 19:00

Wat is je leeftijd? 23
Heb je een vriend? Ja
Wat is voor jou vreemdgaan? zoenen met iemand anders, daar begint het mee
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? een keer zoenen, in een ontzettend dronken bui met een opdringerig meisje zou ik nog kunnen vergeven. meer dan zoenen sowieso niet, en als ik in de buurt ben ook niet. in het eerste geval zal het wel veel tijd kosten.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? nee, zou zo ontzettend gaan twijfelen.
De site: www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? als ze hierdoor niet echt vreemdgaan oke, maar als mijn vriend het zou gaan doen zouik het niet leuk vidnen, ben ik niet leuk genoeg??

Alvast heel erg bedankt!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:12

Wat is je leeftijd? 17
Heb je een vriend? Nee
Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen/seks met een ander als je een vriend hebt
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Een keer een zoen met uitgaan zou ik misschien nog wel kunnen vergeven, maar seks of zoenen met een (goede) vriendin, niet. (er zit dus verschil in lust/liefde)
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Ik denk niet dat ik 't kan.
De site: www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Belachelijk eigenlijk, scharrel ze dan zelf op in de kroeg ofzo. Zijn genoeg die er voor in zijn volgens mij.

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:34

Wat is je leeftijd? 22 jaar
Heb je een vriend? Ja
Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen en verder. Daarnaast achter mijn rug een stiekeme relatie aanleggen, waaruit bepaalde bedoelingen vanuit een van beide kanten blijken. Ik ben heel makkelijk, vrouwelijke vrienden(vriendinnen, dus...) e.d. absoluut geen probleem en ziet mijn vriend een mooie vrouw; hij zal het altijd tegen me zeggen! Ik voel me daardoor nog geen seconde minder gewaardeerd en vind het juist leuk om samen naar opvallende of mooie mensen te kijken. Maar zodra er iets achter steekt wordt er voor mij een grens gepasseerd.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Nee, een kus op de mond is geen probleem, maar zodra het een tongzoen wordt is het wat mij betreft over. Ik denk niet dat ik mijn vent ook nog zou vertrouwen. Het is ook een kwestie van weten en respecteren hoe ver je kan gaan, en daarbij weten hoe je partner er tegenover staat. Mijn vriend zegt ook dat veemdgaan een einde van onze relatie zou betekenen, dus hij weet ook heel goed waar de grens ligt.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee, daar heb ik geheel geen behoefte aan en dat zou ik van mijn vriend ook niet accepteren.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Ook hieraan heb ik geheel geen behoefte en ook dit zou ik niet van mijn vriend accepteren. Wanneer er behoefte ontstaan aan zo'n schijnwereld (okee dat is een persoonlijke mening, ik heb "swingerswereldje" zelf zijdelings mee mogen maken -echter nooit zelf in geparticipeerd! even voor de duidelijkheid..- en dit is dus mijn persoonlijk gevormde opvatting) en je blijkbaar niet voldoende meer aan elkaar hebt, kan je beter uit elkaar gaan.
Wat andere mensen doen moeten ze overigens helemaal zelf weten, maar voor mij geldt dus het bovenstaande..

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:04

Wat is je leeftijd?
19 jaar.

Heb je een vriend?
Ja.

Langdurig verliefdheid of affectie met seksuele bijklank voelen of tonen voor een ander persoon in levende lijve dan je partner.

Nee, hier ben ik hard in. Ik zou er kapot van zijn, maar die persoon zou dan voor eens en voor altijd mijn vertrouwen geschonden hebben. Eens het is gebeurd, gebeurt het gemakkelijk opnieuw. Hiermee bedoel ik alles van verliefdheid tot kussen tot seks. Als ik frigide was of om een andere reden niet meer mijn partner zou willen/kunnen vrijen, zou ik zijn/haar vreemdgaan kunnen begrijpen en ook vergeven, maar ik zou voor het bestwil van beide de relatie beëindigen.

Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven?
Ik zou dit enkel kunnen en willen als er juist geen echte, diepe liefde bij betrokken is. Antwoord is dus nee. Ik heb echter wel begrip voor deze mensen, zolang ze respect hebben voor elkaar en het allebei goed vinden, vind ik dat het moet kunnen, maar voor mij gaat het niet.

De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover?
Ik vind het jammer dat er echt een site voor gemaakt is, dat moedigt bedriegen aan. Waarschijnlijk weten de meeste partners van de partners die via deze site vreemdgaan niet eens dat ze bedrogen worden en dat vind ik heel erg. Zolang beide partners akkoord zouden zijn over het ergens anders gaan snoepen, zou ik respect hebben voor deze site.

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:25

Wat is je leeftijd?
34
Heb je een vriend?
Nee
Alles wat de ander én ikzelf voor het gevoel 'stiekum' zou doen. Maar ik maak wel onderscheid tussen een slippertje en een verliefdheid/affaire. Dat tweede zou ik erger vinden. Het eerste gewoon dom.

Jawel. (denk ik, het is me nooit overkomen voor zover ik weet). Een stomme mee-laten-slepen-actie waar verder geen gevoel bij kwam kijken zou ik wel vergeven. Niet meteen vergeten, en als hij zo dom zou zijn om het met mij te delen, zou ik erg kwaad zijn, en er heel goed over praten.
Als het een verliefdheid is, al dan wel of niet aan toe gegeven, dat zou me echt pijn doen. Maar dat is geen kwestie van wel of niet vergeven. Iemand doet dan niets fouts. Gevoel is niet te sturen. Ik zou dan denk ik ook goed erover praten en als hij bij mij wil blijven en wil proberen om het gevoel voor de ander dood te laten bloeden, dan gaan we samen daar voor. Als hij weg wil, moet hij lekker gaan.

Haha, als ik het zelf alleen mag dan wel. Maar als we het allebei mogen, denk ik dat ik toch jaloers zou worden. Dus nee, niet voor mij.

Erg sneu dat het blijkbaar nodig is. Maar het schept wel duidelijkheid. Beter zo dan dat iemand vreemd gaat met een 'onschuldige' die niets weet van de relatie die de ander heeft.

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 00:16

Wat is je leeftijd?16
Heb je een vriend?Ja, 1,5 jr
Wat is voor jou vreemdgaan?de aandacht willen van een ander meisje, achter mn rug ermee omgaan, beter zijn voor haar dan voor mij, kortom een ander meisje meer aandacht geven als mij. & natuurlijk écht vreemdgaan, kussen, ... met een ander meisje.
Nee. hij zou beter zelf weglopen;)
NEE! hier ben ik echt enorm fel in, seks is iets wat gebeurt tussen 2 mensen die van mekaar houden, een band hebben. Seks is voor mij niet iets wat je met jan en alleman gaat doen.
tja.. belachelijk

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 01:16

vemrulz schreef:

Wat is je leeftijd?
17
Heb je een vriend?
Ja, iets meer dan anderhalfjaar
Zoenen en wat er daarna gebeurt
Ik weet het niet, ligt aan de situatie, maar ik denk dat ik het er wel moeilijk mee zou krijgen, mocht het gebeuren. Maar gelukkig is mijn vriend niet zo, hij moet ook niks van andere meisjes hebben en als ze met uitgaan bijv. bij hem in de buurt komen (echt vragen van hey lekkerding) dan zegtie al meteen van ik heb een vriendin ;)
Zeker niet, een goede relatie gaat niet vreemd (want tja, sex is toch vreemdgaan, of het nou om de liefde gaat of niet).
Gestoord misschien? Getrouwde mensen geven elkaar niks voor niks het JA-woord en beloven elkaar niks voor niks eeuwig trouw. Ik zou het nooit doen iig.

Alvast heel erg bedankt!

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 01:46

Wat is je leeftijd? 21
Heb je een vriend? Ja (5,5 jaar)
Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen of seks hebben met iemand anders
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Vreemdgaan betekent over en uit, daar is de deur. Ook zoenen hoort daarbij.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee, dat zou ik niet willen en niet kunnen. Mijn vriend ook niet trouwens.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Dat mensen dat vooral moeten doen als ze daar behoefte aan hebben, maar dat ze ook de consequenties moeten dragen (scheiding, verbroken relatie, relatiecrisis e.d.)