Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

citroen schreef:Okee dan ga k denk tog maar kijken voor een solicitatie formulier bij de appie !
Weet iemand of je dan het beste bij een grote of kleine kan gaan werken?
, en je word niet zo snel aangenomen, teminste ook bij ons hihi,
,
, hihilieziej schreef:@Mistery: Dan werk je zeker meer dan 12 uur per week? Nu met het nieuwe all-in loon verdien je idd 30% meer! dus 30% over 2,93 meer, en dan kom je idd uit op ongeveer 3,90!
Plus dat je eens in de 3 maanden 75 euro " bonus" krijgt als je je moeder boodschappen laat doen bij appie
Ik kan maar zeer weinig baantjes bedenken die zo relax verdienen hoor!

citroen schreef:Ja oppassen doe ik ook wel eens maar dat is zegmaar niet vast..
Dat is hooghuid 2x permaand 4/5 uurtjes..
joplin_1 schreef:citroen schreef:Ja oppassen doe ik ook wel eens maar dat is zegmaar niet vast..
Dat is hooghuid 2x permaand 4/5 uurtjes..
Met springwedstrijden staat ze 2x in de maand in het parcours en helpt ook met op en afbouwen van het parcours dat is ook weer 20 euro per x er bij. Voor een 13 jarige die met 100 euro per maand extra thuis komt neem ik m'n petje voor af, vooral omdat ze weet dat ze eigenlijk alles al krijgt en eigenlijk er weinig voor hoeft te doen ( daar heb ik mijn debet weer aan geef ik toe)is ze niet te beroerd om haar handen uit de mouwen te steken. Meldt je anders aan bij je rijvereniging voor dit soort klusjes. Vaak staan ze ook te springen om schrijvers bij spring en dressuurwedstrijden. Vaak kunnen ze op stal ook nog wel altijd een extra handje gebruiken.
Daphna schreef:Als je 15 bent verdien echt heel weinig. Je kan ook iets voor jezelf beginnen.
Bijvoorbeeld leder onderoud op stal. Dan vraag je bijvoorbeeld per zadel 5 euro, hoofstel 3 euro, ander tuig 2 euro. Een zadel kan je zadelzeep op doen en invetten. Misschien nog een speciaal ander spulletje daar kan je weer extra voor vragen. Hang een advertentie met je nr op, en dat je op die dag zo laat aanwezig bent met je nr. Zo verdien je denk ik meer.
succes 

miesie schreef:Ik ben op mijn 15e bij een cateringbedrijf gaan werken, waar ik nu nog steeds werk (ben nu 21..). Verdiende toen 2,95 NETTO per uur. En ik vind het er nog steeds heel erg leuk. Het is heel afwisselend, omdat je elke keer weer iets anders doet. En je gaat veel evenementen en concerten af, dus je ziet ontzettend veel..
Missy_ schreef:Als ik jou was zou ik gewoon bij een paar dingen die je leuk lijken een sollicitatie formulier halen, en dan kan je altijd nog kijken wat je het leukst lijkt

mistery schreef:lieziej schreef:@Mistery: Dan werk je zeker meer dan 12 uur per week? Nu met het nieuwe all-in loon verdien je idd 30% meer! dus 30% over 2,93 meer, en dan kom je idd uit op ongeveer 3,90!
Plus dat je eens in de 3 maanden 75 euro " bonus" krijgt als je je moeder boodschappen laat doen bij appie
Ik kan maar zeer weinig baantjes bedenken die zo relax verdienen hoor!
Ik werk 17 uur per week
En een bonus? Daar heb ik nog nooit iets van gehoord..
Als je 15 bent is de supermarkt trouwens inderdaad het meest relaxt. Hoewel promotiewerk beter verdient, maar dat moet je ook maar net durven.

Kokopelli schreef:ik heb ook jongens en meiden in de wasserij werken tijdens de vakanties en eventueel op zaterdag
verdient beter dan de supermarkt maar het is wel aanpakken