Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het was slecht te bereiken met OV, dus moest ik wel met de auto gaan. Ze hadden me beloofd dat ik reiskostenvergoeding zou krijgen, maar ik heb geen enkele cent van hen gekregen!Liesje_Lover schreef:Bij HBO ook verplicht niet Rianne. Volgensmij ligt het aan het CAO waaronder je stagebedrijf valt. Ik doe HBO en krijg geen stagevergoeding.
Dacht altijd dat HBO wel kreeg, maar dat verschilt dus ook gewoon per bedrijf. Weet wel van zorginstellingen dat ze verplicht zijn, dus dat is wel weer erg handig als je iets in die richting doet natuurlijk..
wat denk je dat je later 5 dagen in de week gaat doen? Dan zijn werkdagen van 8 uur juist kort 
Maya schreef:Afstudeerstages kreeg ik de vergoeding die school verplicht stelde.
(Enig idee hoeveel dat was bij jou? Mag ook per PB)
) en kan er gelukkig op de fiets heen dus geen reiskosten. Goldenflower schreef:Ik heb hekel aan stages lopen vanwege lange dagen (8 uur per dag) en zeker als ik geen serieuze taken krijg of ik heb ze al af na 2 uurtjes werken en dan mag ik de rest van de dag vervelen.
_PassoaJus schreef:breezy302 schreef:Ik kreeg 250 euro per maand voor 3 dagen per week stage lopen in de kinderopvang
Ik heb nu € 80,- - loonheffing, dus vaak zo'n +/- € 50,-. Maaaaar, wie het ''kleine'' niet eerd is het grote niet weerd!