Ik heb ook op de vrije school gezeten.. maar zoals al eerder genoemd was het er veel te chaotisch naar mijn mening en ook de lessen konden niet goed gegeven worden aangezien de kinderen gewoonweg over de leraren heen konden lopen! Verder vond ik het een enorm leuke school en voor de sfeer zou ik er duizend keer blijven!
Ik heb ook op de vrije school gezeten. Wil morgen wel uitgebreider reageren als ik wat meer tijd heb. Heb in ieder geval een super fijne tijd op die school gehad!
RM_
Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-09 16:35
De meningen over de vrije school zijn dus verdeeld:) Ik denk dat het aan de persoon ligt die erop zit of het een goede ervaring is ofniet...
Ja hier nog een. ik zat op de GGS in A.dam. Toen ik daar op school zat(dat is wel ongeveer 25 jaar geleden) was het ned.taal onderwijs biezonder slecht en meer dan de helft van mijn klas heeft een ned.taalcursus gedaan voor dat ze verder gingen in het hoger onderwijs.
Mijn nichtje heeft op de vrije school gezeten in Gouda. Omdat ze een jaar langer op de kleuterschool heeft gezeten en de basisschool al 7 jaar duurt, werd voor haar het verschil te groot om daarvandaan naar een reguliere school te gaan om haar vwo diploma te halen. Daarom heeft ze voor de middelbare school ook de vrije school gekozen, die in Rotterdam. En daarna nog een jaar volwassenen onderwijs erachteraan om haar vwo diploma te halen.