Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Daphne__ schreef:.
ik heb mega instabiele knieen, zoiezo zijn m'n benen niet perfect![]()
maar stalwerk, voorbrengen, en alles kan ik wel gewoon, maar wat anderen (bv) 8 uur kunnen, kan ik 7 uur,
Op dit moment kun je 7 uur, maar hoe zit dat in de toekomst? Als je een opleiding volgt is het toch de bedoeling dat je daar je werk van maakt, en langere tijd je werk van maakt. Als je na een aantal jaar steeds minder kunt omdat je het niet meer lichamelijk aankunt, steeds minder uren in je baan kunt werken of je werk helemaal niet meer uit kunt voeren, kun je dan in je eigen onderhoud voorzien?

Daphne__ schreef:heb ook geen hulp nodig, ik red mezelf prima, en kan gewoon super leren.
maar ik heb er zo geen zin in.. k voel me alsof ze niet gelofen dat ik het kan, ze gaan alleen maar af op de uitslag van die test. (terwijl ik die eigenlijk niet goed/eerlijk heb gedaan..)
Zal wel niet helemaal zo zijn, maar het zegt genoeg, je maakt de test in thuisomgeving etc.
juline schreef:.
je bent niet maar 7 uur op een dag bezig nee soms wel 12 uur of langer.

beantsje schreef:Eerlijk gezegd vind ik het verbijsterend dat een test die blijkbaar zo dubieus is, zo'n stempel op iemand drukt...
Daphne__ schreef:hey,
ik wil dolgraag paardenhouderij gaan doen, of hoefsmederij, ik wil blijfen leren tot ik niet meer kan
maar kunnen deze opleidingen als je bb (basis) doet? nee, nouja op een school mijlenver van hier...
hoe moet ik mezelf bewijzen? wie heeft enig idee?