Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zou ik ooit ook zo veel verdienen als ik 31 ben? 
barbara28 schreef:echt? ik vind het eerlijk gezegd aan de lage kant (wat ik nu verdien dan, niet wat ik hiervoor verdiende, dat vond ik persoonlijk belachelijk hoog voor het werk wat ik moest doen..). Je moet niet vergeten dat ik al een oude taart ben31...
) 

casperrr schreef:Njen schreef:Ik ben 18, verdien het minimumloon en ik werk 32 uur in de week als klantenservicemedewerker, krijg EUR 488,- per maand.
Daar was ik om eerlijk te zijn mijn bed niet voor uitgekomen
Prinnie schreef:barbara28 schreef:echt? ik vind het eerlijk gezegd aan de lage kant (wat ik nu verdien dan, niet wat ik hiervoor verdiende, dat vond ik persoonlijk belachelijk hoog voor het werk wat ik moest doen..). Je moet niet vergeten dat ik al een oude taart ben31...
Dat is echt veel, ik werk als projectmedwerker bij een adviesbureau (universitair geschoold) en krijg net iets minder en ik ben ook een oude taart (31)

PussInBoots schreef:Ik vind sommige mensen ontzettend denigrerend! Ik verdien (netto) tussen de 1000 en 1100 euro. Heb een paard, twee katten, een dochter, een auto en het lukt me iedere maand rond te komen!! Tuurlijk is het geen vetpot, maar ik zal er mn bed wel voor uit MOETEN!
Lennox schreef:Ik ben ook 31 en verdien nu 2900 euro bruto per maand op basis van 40 uur in de week. Werk als management assistent (ander woord voor secretaresse). Ik ga per 1 mei beginnen met een andere baan en ga dan ook omlaag naar 2650. Maar het lijkt me wel een veel leukere baan en dat is uiteindelijk toch het belangrijkst.
. barbara28 schreef:Prinnie schreef:
Dat is echt veel, ik werk als projectmedwerker bij een adviesbureau (universitair geschoold) en krijg net iets minder en ik ben ook een oude taart (31)
Ben je tevreden met je salaris Prinnie? het is niet slecht, maar omdat je Universitair geschoold bent, kan ik me voorstellen dat je zelf misschien iets meer wel prettig zal vinden..
Ik moet zelf erbij zeggen, werk al ruim 10 jaar en ben HBO geschoold. Ik weet nog dat ik begon en bij mijn allereerste baan 3300 GULDEN verdiende. Ongeveer 1550 euro dus... door in het begin van mijn werkcarriere een aantal keer van baan te veranderen, ben ik ook wel flink gestegen..
Njen schreef:PussInBoots schreef:Ik vind sommige mensen ontzettend denigrerend! Ik verdien (netto) tussen de 1000 en 1100 euro. Heb een paard, twee katten, een dochter, een auto en het lukt me iedere maand rond te komen!! Tuurlijk is het geen vetpot, maar ik zal er mn bed wel voor uit MOETEN!
Ik zal ookwel moeten, doe het liever niet, maar moet toch wat...