Opgelicht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 11:49

Als jullie de eerste post lezen, zie je ook dat er daadwerkelijk wel het een en ander over gezegd is. Maar ik vind niet dat je gelijk maar moet straffen met weet ik veel wat voor consequenties. Zoiets kan je overkomen, oplichters zijn gewiekste mensen die hun slachtoffers goed uitkiezen. Mijn uitbrander en de schrik van het hele gebeuren zal hun weekend best verpest hebben en dat vind ik op dit moment wel even voldoende. Dit zijn 2 jonge meiden die nog een beetje naief zijn. Hier horen ze van te leren en als ze hier niet van leren, tsja, dan is het een ander verhaal!

zoals te lezen is: Er is al een melding van gedaan bij de politie en winkeliers vereniging is ook al ingelicht.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 12:13

joyce2 schreef:
Ten tweede, zijn verhaal is gewoon al raar, het ziekenhuis is hier praktisch om de hoek, dan ga je niet om een buskaart vragen om met de bus die kant op te gaan, terwijl je er lopend al sneller bent dan wanneer je al die moeite gaat doen en ook nog eens op de bus moet wachten etc.

Daarnaast kost een kaartje op de bus echt geen 15 euro, natuurlijk, dus ik vermoed ook dat het om een oplichter gaat.

Wel sneu voor die meiden, willen ze iets goeds doen en dan komen ze er zo vanaf. Dan verlies je je vertrouwen in de mensheid wel.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 12:21

Nou, dat moest ik eens proberen, geld meegeven uit de kas :+ ik geloof dat ik dan per direct mijn baan kwijt ben. Vind het om eerlijk te zijn wel heel erg onnozel van die meiden, zeg..