Kan gebeuren.Ik ga sowieso niet betalen
Ze hebben me al 100en euro's lichter gemaakt, dit is weer een fout van HEN dus ik ga niet nog een keer als gekke henkie betalen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kan gebeuren.
Ze hebben me al 100en euro's lichter gemaakt, dit is weer een fout van HEN dus ik ga niet nog een keer als gekke henkie betalen
omdat ik niet meer studeerde vanaf oktober 2007. Dat klopte idd. Maar ik had mij in september 2008 weer ingeschreven. 
Heb ik helemaal nagegaan. En ik ga wel dezelfde opleiding volgen btw, maar op andere school. Dus zou ik eventueel toch verkeerd zijn ingelicht gaat die vlieger nog niet op.
Dat was aug. tot dec. en in de brief gaat het over feb en maart.
Ik deed secretaresse op ROC en ga het nu op Schoevers doen.
xxGermaXX schreef:Hier hetzelfde probleem ben ook in december gestopt maar moest nog wel al het lesgeld betalen t/m mei helaas niks aan te doen
Princess_ schreef:xxGermaXX schreef:Hier hetzelfde probleem ben ook in december gestopt maar moest nog wel al het lesgeld betalen t/m mei helaas niks aan te doen
Hebje contact gehad met ze? Want ik heb voordat ik stopte uitgebreid meerdere keren gebeld met de IB en daar werd mij toen verteld dat als ik VOOR feb stopte, er geen consequenties waren (verkeerd gespeld wss)
Dus ik ga dit echt niet pikken...
xxGermaXX schreef:jazeker contact gehad maar er zijn ook regels als ik bijv. voor oktober was gestopt dan had ik mijn geld terug gekregen en hoefde ik het hele jaar ook niet te betalen maar ik stopte dus later
Al helemaaaal niet als ik het geld uberhaubt niet heb..
)