Ben in oktober ziek geworde peiffer gekregen zat tot maart thuis, 3 maart werd mijn contract niet verlengt..
Dat delde ze me de week er voor op vrijdag mee.
Dus hebben ze tegen me pa gezegt, van ja omdat we met jou een goede werk relatie hebben eerst aan jou. ( ik werkte in loon dienst waar me vader ook werkt als zelfstandige chauffeur)
Dus ik was behoorlijk pist.
Ze hebben van het bedrijf uit mij pas de formulieren pas 24 maart naar mij gestuurt dus ik krijg over 1.5 week pas ziekte wet geld.
Heb nu ondertussen wel een WW aan gevraagt.. maar je moet wel proberen 2 x per week soliciteren.
Heb zelf vorige week een gesprek gehad en gister op het uitzendbureau, en zegen ook 1 x in de week is nu haal baar..
Dus we zijn hard bezig met zoeken
Jij ook succes denk4ever
Tis zeker niet makelijk

ik ben verdomme 19!! ik heb donderdag weer sollicitatie als bijbaantje..

Dus mensen aan de rand van België wonende, ga even langs in het Waasland shoppingcenter 

En voorderest ga ik even kijken voor de overige 2 dagen, misschien dat ik eens een totaal andere sector ga proberen. Zoals de zorg of misschien callcenterwerk. Ik zoek nml maar iets voor 2 maanden, vanaf volgend jaar ga ik weer naar het hbo en in de tussentijd wil ik een maandje in europa rondreizen. Dat bijbaantje achter de bar wil ik dan wel aanhouden.