Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:Het is overigens niet verplicht om de fooi te verdelen over het personeel. Vriendje heeft bij 2 bedrijven gewerkt als kok, bij de eerste kreeg iedereen fooi (dus keukenpersoneel en bediening) en bij de 2e kreeg niemand fooi. Dus daar zou k vooral niet op rekenen, dan kan t alleen maar meevallen

jessiesand schreef:@ poes: dat zou ik ook wel willen haha.
Ik vind het niet erg dat ik "weinig" verdien. Heb super collega's onwijze leuke bazen en met mijn school/stage is het goed te combineren
jessj22 schreef:WillemYntJee schreef:Als je 'slapend rijk' wilt worden, moet je inderdaad niet in de horeca gaan werken
kan dat ergens anders wel dan:P
mischien in de **** tent?
dat verdient volgens mij best super goed:P
maar dat zou ik never nooit van mijn hele leven gaan doen
haha
grtz
jessj22 schreef:WillemYntJee schreef:Als je 'slapend rijk' wilt worden, moet je inderdaad niet in de horeca gaan werken
kan dat ergens anders wel dan:P
mischien in de **** tent?
dat verdient volgens mij best super goed:P
maar dat zou ik never nooit van mijn hele leven gaan doen
haha
grtz
Ik heb in de schoonmaak bijgewerkt en daar verdiende ik op mijn 16e 5euro. Thuiszorg verdient ook heel goed.
en huppa...weer tien euro
verootjoo schreef:och, verstand op 0, beetje poetsen en dweilen, wc schrobben, theetje doen met de oudjesen huppa...weer tien euro
jessj22 schreef:ik krijg daar eten savonds als ik voor half 6 begin dus idiaal keuken sluit om half 10 ik ben rond 23,30 altijd klaar met poetsen en alles
grtz