Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tatyana schreef:@bubsj: je hebt je te houden aan een opzegtermijn. Zowel de werkgever als de werknemer. Met als UITZONDERING als je bijv. sexueel geintimideerd bent ofzo, dus als er iets is gebeurt waarvoor je ook aangifte bij de politie doet. anders niet...
Bubsj schreef:Tatyana schreef:@bubsj: je hebt je te houden aan een opzegtermijn. Zowel de werkgever als de werknemer. Met als UITZONDERING als je bijv. sexueel geintimideerd bent ofzo, dus als er iets is gebeurt waarvoor je ook aangifte bij de politie doet. anders niet...
Dat is pas onzin. Als mijn baas mij morgen aan het werk zet terwijl dat niet afgesproken is kan ik al meteen opstappen. Kom zeg, we leven in een vrij land.
Ts, je moet gewoon een keus maken en dit zo snel mogelijk mededelen. En als ik eerlijk ben, je bent gek als je de eerste dag van je nieuwe baan niet verschijnt. Gewoon toegeven dat je een fout hebt gemaakt en uitleggen dat je daarom niet komt. Je kan je moeilijk in 2en splitsen.

Bubsj schreef:Iedere werknemer heeft ten alle tijden recht om op staande voet ontslag te nemen.. Zou belachelijk zijn als jij verplicht ergens zou moeten werken tegen je eigen wil in.

hoop k hihi