Een mentor? Nee.. een heks!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 09:15

ik heb ook een leraar op het mbo is dat. is er een discussie in de klas. en alleen als ik begin met iets te zeggen kapt de leraar het af. ben later ook gaan vragen waarom hij dat deed.
het was voor mn eigen veiligheid want ik kon me bedreigt voelen :+ ik voel me absoluut oke in deze klas ben wel de enigste nederlander en de discussie ging over Nederlands praten in de klas. waar sommige uit onze klas lak aan hebben. en daar ging de discussie over.
ik zei ook tegen de leraar dat ik me totaal niet bedreigt voelde en als het betreffende meisje me had willen slaan dan had ze het allang gedaan en andersom ook.

Lyonesse

Re: Een mentor? Nee.. een heks!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:56

Boek niet bij je, tja. Wat ik me ervan herinner is dat het een sport was om zo weinig mogelijk mee te nemen. ;) Dik boek? Ah, veel te zwaar, laat maar thuis, de buurvrouw heeft hem vast wel mee. Op het laatst had ik alleen nog een los blaadje en pen in mijn tas zitten _O- Vind het niet zo vreemd dat een leraar daar pisneidig van wordt. Nu was het voor jou misschien de eerste keer, en misschien zelfs wel de enige van de klas die hem vergeten was. Maar je was zeker weten niet de enige die dag... Er is een reden voor dat ik absoluut niet meer met kinderen wil werken _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 11:09

Arabesk schreef:
Niks is zo leuk en fijn als elke dag een klas van 30 pubers voor je neus die hun schrift/boek/huiswerk zijn vergeten.

Als je bij mij wat vergeet 1x ok, maar een tweede keer betekent een uur nakomen

Of hun pen! En vervolgens lenen van mij en vergeten terug te geven. Is allemaal niet opzettelijk maar als ik al die pennen maandag ineens terug zou krijgen zou er niks meer in mijn etui passen. De andere leerlingen hebben vaak maar net 1 pen bij en kunnen niet uitlenen, en wil je dat die leerling IETS doet dan zal ie dus toch een pen moeten hebben :(

Voor boeken/schriften heb ik ook een nablijfadministratie (bij mij is het de derde keer prijs), maar die pennen ga ik geloof ik ook dringend mee moeten rekenen in het vervolg.