Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Jij klaagt, jij hebt het zwaar, jij hebt de pest erin, jij vind, jij doet..

Quellian schreef:Oh ik had het wel even bij m'n leidinggevende op tafel gelegd, had er een mooie slinger aan gegeven
Zou me niet geroepen voelen om voor iemand anders extra te gaan werken terwijl diegene met z'n dikke gat op een terras zit.

Anoniem schreef:Wat een poedersuiker [*olduser*]...Ik spiegel niks aan mezelf. maar het is erg vervelend als je je eigen vrije dagen opoffert omdat iemand anders ziek is. en let wel,dat doe ik graag. ik sta altijd klaar voor anderen waar kan. omdat ik weet dat anderen dit ook voor mij doen.
maar als ik dan hoor van mensen die de ziekmelding zélf aangenomen hebben(teamleider),omdat er besproken moet worden hoe de diensten opgevuld dienen te worden..
dan vraag ik me gewoon af,hoe iemand anders hier tegenaan kijkt.
en egoisme? ik blijf regelmatig langer op mijn werk,ik val altijd in waar ik kan.
ik vind het echt een rotopmerking van je,jij weet niet eens hoe ik functioneer op mijn werk of wat ik wel of niet doe.
Nanne schreef:Quellian schreef:Oh ik had het wel even bij m'n leidinggevende op tafel gelegd, had er een mooie slinger aan gegeven
Zou me niet geroepen voelen om voor iemand anders extra te gaan werken terwijl diegene met z'n dikke gat op een terras zit.
Wat een reactie..
Hoe zou jij dit vinden als het over jou ging en jij iets hebt waarvan je liever neit hebt dat het uitlekt op je werk?
Goh.. Ben blij dat jij geen collega van mij bent..
Ik ben ziek thuis als ik ziek ben en ik ben niet 'ziek thuis' als ik van de zon wil genieten op een terras. En dan nog; hoe dóm ben je als je zulke dingen op je hyves zet terwijl je wéét dat je collega's het kunnen lezen?
Eigen schuld hoor. Quellian schreef:Oh ik had het wel even bij m'n leidinggevende op tafel gelegd, had er een mooie slinger aan gegeven

Quellian schreef:Nanne schreef:Wat een reactie..
Hoe zou jij dit vinden als het over jou ging en jij iets hebt waarvan je liever neit hebt dat het uitlekt op je werk?
Goh.. Ben blij dat jij geen collega van mij bent..
Eh, hand in eigen boezem hoor![]()
Ik ben ziek thuis als ik ziek ben en ik ben niet 'ziek thuis' als ik van de zon wil genieten op een terras. En dan nog; hoe dóm ben je als je zulke dingen op je hyves zet terwijl je wéét dat je collega's het kunnen lezen?
Eigen schuld hoor.

Anoniem schreef:Ik voel me alleen wat dubbel,dat iemand die zich ziekmeldt met griepklachten,wel een terrasje kan pakken.

Nanne schreef:Waarom is dat dom?
Je kan wel iets hebben wat je collega's niet weten. Dat er gewoon gezegd word dat je de griep hebt, maar er eigenlijk iets heel anders aan de hand is.
Als ik bepaalde problemen zou hebben zou ik het ook niet fijn vinden als heel het bedrijf daar van op de hoogte zou zijn.