) Ik zit even
te wachten op de foto's van jou paardjes Suelza, maar mijn verbinding is niet geweldig (lees gewoon zwaar piep) het duurt dus even. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Strait QT Nike, kom je die brengen? Heb nog wel een plekje vrij.
Al hoop ik dat dat toch over een tijdje wel overslaat, want op een paard pas ik wel wat beter.
Ik heb haar vorig jaar in de USA gekocht, zonder dat ik haar ooit url gezien had
Pas op Schiphol heb ik haar voor het eerst ontmoet. En het was tranen met tuiten, ze kwam op me aflopen doet dr koppie omhoog, ik kreeg een snuit in m'n gezicht van "jup jij bent mijn nieuwe baasje" Dus je snapt die gaat nergens heen
Ik vind dr idd ook wel apart kwa koppie (jammer genoeg geen foto gezien van de zijkant dus bouw kan ik niets over zeggen). Maar die zal er op de keuring wel uitspringen ja met die ogen.
QT is homozygote voor bont en zwart en das interessant voor de fokkerij. Een leuke homozygote was hier in europa niet te vinden, dus ben ik in amerika terrecht gekomen (het land van de Paints en Quarters). De andere Paint in mijn profiel, Feline, was erg bont maar gaf elke keer eenkleurige veulens. Die dus kwa verkoop niet zo interessant zijn, een paint wil men graag bont zien. Toen ik die in moest laten slapen mocht ik een ander paard uitzoeken, maar ik wilde en 1 die homozygote was en minimal white, QT dus
Ik had wel daarheen kunnen vliegen maar ben er eigenlijk gewoon niet meer aan toe gekomen. En wat ik zag op de foto (erg ondeugend koppie) sprak me zo aan dat ik geen moment getwijfeld heb. Ze was het gewoon, en ze is het nu ook gewoon. Ik kan het niet verklaren maar ik heb een klik met haar, ik heb blijkbaar iets met draken van paarden
Want tis een dondersteen die kleine, net als Clips. Ook een giga draak, heeft zelfs dat als bijnaam, maar helemaal mijn paard.