Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

blokje schreef:Ik wordt gewoon saggerijnig als ik niet kan internet of bokken. Eerder lag het i-net er hier nog wel eens uit. Dan zat ik saggie op de bank me vol te vreten en tv te kijken ook geen oplossing
Maar wat heb ik die schade ingehaald de laatste dagen toen het internet inorde was
zwieke schreef:Sempre schreef:ik kan er niet meer op als ik mezelf ban hoor, topoplossing!Eerst ben ik heel boos dat ik het gedaan heb maar ben er later toch wel blij mee.
Zonder enig andere verslaving? Nice
.
. Dinsdag toets van bio. LinnxSpeedy schreef:Hoe ban je jezelf dan? Wel handig voor je huiswerk idd!
. A_lette schreef:http://www.bokt.nl/tools/timeout.php Deze banfunctie?
Ook ik moet mij regelmatig even van bokt afschoppen, maar met een beetje doorzettingsvermogen wil het ook

Weissjee schreef:Hooi.
Ik ben dit jaar een beetje verslaaft aan bokt geraakt. En nu zit in op havo/vwo. En wilt dit jaar eigenlijk vwo gaan doen. Moet alleen dan nog 7 punten ophalen.
Ik ga er nu alles voor doen om dat voor elkaar te krijgen. Dus wat minder vaak op bokt, maar dat is zoo moeilijk.
Hahaah.
Maar heeft iemand dit ook? en wat doe je der aan?
Groetjes.
rowo schreef:Weissjee schreef:Hooi.
Ik ben dit jaar een beetje verslaaft aan bokt geraakt. En nu zit in op havo/vwo. En wilt dit jaar eigenlijk vwo gaan doen. Moet alleen dan nog 7 punten ophalen.
Ik ga er nu alles voor doen om dat voor elkaar te krijgen. Dus wat minder vaak op bokt, maar dat is zoo moeilijk.
Hahaah.
Maar heeft iemand dit ook? en wat doe je der aan?
Groetjes.
Dan ben je wel snel verslaafd. Zo lang ben je nog geen lid en daarnaast heb je nog niet veel berichten geplaatst

Heb denk ik een aandachtstoornis ofzo