Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

chipieke schreef:het strafste is dat de meestergast hem heeft gezegd dat het allemaal geen probleem was. De meestergast is de baas als de grote baas of de filiaalbaas niet aanwezig zijn en die zijn er nooit. Dus hij heeft toestemming gekregen van de vervangende baas. In mijn ogen heeft hij dus niet gestolen.
Natuurlijk is het niet gerechtvaardigd om spullen mee te nemen, alleen omdat anderen het ook doen, maar ik vind dit wel heel achterbaks van zijn collega's.
Hij kreeg ofwel ontslag met 'diefstal' als reden, maar hij heeft ontslag gegeven. Zijn baas wilt nog steeds referentie staan voor zijn nieuwe werkgever, over de 'diefstal' wordt niet meer gesproken. Hij is vanochtend zijn spullen gaan halen, slechts 1 van de 21 man zijn dag komen zeggen, slechts 1! Al de rest was direct achter de rug bezig. Volgens die ene persoon hebben gisteren de mannen die ook wat spullen hadden weggestoken alles naar huis meegenomen zodat zij zeker niet gepakt kunnen worden! Hij is er dus weg en heeft vandaag al 4 nieuwe aanbiedingen gehad! Het komt allemaal wel goed maar ik blijf het achterbaks vinden!