Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marieke_456 schreef:Je vind 1 uur en 10 minuten veel reizen? Ik reis dagelijk 5u! 2,5u heen en 2,5u terug! Ik zit 3/4 dagen op school en ik ga niet op kamers
M_EL_ISSA schreef:Marieke_456 schreef:Je vind 1 uur en 10 minuten veel reizen? Ik reis dagelijk 5u! 2,5u heen en 2,5u terug! Ik zit 3/4 dagen op school en ik ga niet op kamers
Waarom heb je daarvoor gekozen dan? Ik zou alsik zolang moest gaan reizen toch echt wel op kamers gaan hoor..
Je bent nu echt de hele dag bezig met school.. heenreis, naar school, terugreis, slapen?
) en de 4e dag is werken aan project, meestal tot half 3.
Ik wil namelijk niet op kamers in Leeuwarden, maar in Groningen. Leeuwarden heb ik niks mee, dus dan reis ik liever nog iets langer met de trein (waar ik helemaal geen hekel aan heb) dan dat ik in Leeuwarden me zit te vervelen en maar 10 minuutjes hoef te reizen. De reden dat ik op kamers ga is gewoon omdat het me leuk lijkt, vrijheid, zelfstandigheid, gezelligheid. Heerlijk lijkt me dat. imd schreef:Ik reis op het moment in totaal ongeveer drie kwartier, en wil ook op kamers. Ik ga dan echter het tegenovergestelde doen, en verder bij mijn school weg wonenIk wil namelijk niet op kamers in Leeuwarden, maar in Groningen. Leeuwarden heb ik niks mee, dus dan reis ik liever nog iets langer met de trein (waar ik helemaal geen hekel aan heb) dan dat ik in Leeuwarden me zit te vervelen en maar 10 minuutjes hoef te reizen. De reden dat ik op kamers ga is gewoon omdat het me leuk lijkt, vrijheid, zelfstandigheid, gezelligheid. Heerlijk lijkt me dat.
In Leeuwarden studeren, in Groningen op kamers.