ik heb zelf ook 3 jaar op het ROC in eindhoven gezeten. Heb daar de opleiding commercieel medewerker marketing en communicatie niveau 4 gedaan. Ik heb niks slecht te vertellen over deze school eigenlijk, met behulp van enkele docenten daar heb ik icm mijn laatste jaar daar gelijk het eerste jaar HBO gedaan. Ondertussen ben ik alweer aan mijn 3e jaar HBO bezig en ik heb nooit problemen met vakken oid gehad.
De opleiding die ik deed is juist een hele goede vooropleiding voor commerciele en economische studies! Ik weet natuurlijk niet hoe dat bij de juridische opleiding zit, maar advocaat wordt je sowieso niet met niveau 3/4

dat heeft verder niet echt iets met de opleiding te maken..
En ja het is idd een hele vrije school, maar op het HBO is het echt niet anders hoor, ze proberen je juist een beetje volwassen te maken en eigen initiatief uit te lokken, dat de helft daar niet op reageert is eigen verantwoording!
En als het te makkelijk voor je is, doe je er lekker nog een cursus naast, of begin ook al aan je HBO is maar 1x studiegeld per jaar. Het HBO is maar 1500,- ong per jaar, daar doe je op t Lucas net 1 vak van
Veel succes met je studiekeuze en als jij een goed gevoel had bij de opendag zou ik er lekker voor gaan!